Gå til innhold

Options sjokoladedrikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant nylig denne sjokoladepulver-drikk varianten på Meny. Veldig god og i en tøff plastkopp med skrulokk. Bare å ta 3 teskjeer i en kopp og så tilsette vann - og under 40kcal per kopp. Noen andre som har oppdaget denne? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, fikk tips på Grete Roede kurs, nå koser jeg meg med en kopp når jeg er "fysen" på noe søtt. Knall god.....

Skrevet

Ja de drikkes hver dag her i huset... :wink:

Den med appelsin-smak er best!!!

:enig:

Skrevet

De var jeg helt "avhengig" før, veldig gode! Nå er det visst skikkelig lenge siden jeg har drukket det.

Skrevet

Ja den har lilla boks. Appelsinsmak? Hvordan fungerer det?

Visste ikke at det var flere smaker jeg.

Skrevet

Har ikke sett hverken med apelsinsmak eller mint i bokser, men jeg kjøper iblandt disse i posjonsposer for forandringen + at de er knall gode...synes mint er den beste, jeg...

Skrevet

Joda, det finnes mange smaker; shoko-appelsin, shoko-mint, shoko-karamell, shoko. De finnes dog bare i porsjonspakninger. De er kanskje dyrere, men isteden for å kjøpe en sjokolade hver dag... :wink::wink:

Ellers finnes det en type til, husker ikke navnet - men den har også shoko-banan-smak! Den smaker litt "utvanna" den andre typen, men vet om de som liker den og... :)

Skrevet

Å ja, nå som dere sier det så har jeg vel smakt noen av de andre smakene også. Tenkte ikke på de porsjonsposene. Synd ikke den med mintsmak selges på boks. :-?

Skrevet

Liker best Rett i koppen-sjokoladen. Den er knallgod.

Skrevet
Liker best Rett i koppen-sjokoladen. Den er knallgod.

Er enig i det, men den inneholder nesten dobbelt så mye kalorier. :roll:

Skrevet

Jeg blir kvalm av Options-sjokoladen, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...