Gå til innhold

Gi meg råd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nettopp fått kjæreste. Han ser ut til å ville gjøre ting best mulig for meg. Men jeg har sperrer. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem for å vise hvordan jeg vil ha det, vet ikke hvordan jeg skal si at jeg ønsker ordentlige forspill (han har en tendens til å kjøre på fort, for han merker jo at jeg er våt. men for meg er ikke våt=kåt) Selv om jeg fort blir litt kåt, skal det mye forspill til for at jeg skal bli veldig tent og ha sjangs til å få orgasme.

Og så aner jeg ikke hva jeg skal gjøre for å forføre han/ta initiativ. Jeg er litt redd for å bli avvist, vet ikke helt hvorfor...

Og så føler jeg meg ukomfortabel med kroppen min. Vil ikke at han skal se meg naken. Vil ikke ha sex med mye lys i rommet... Vil ikke se han i øynene engang...

Jeg har spurt kjæresten om hva han ønsker, bedt han vise meg osv... Men han sier bare at alt er supert som det er. Virker som at han kanskje med tidligere damer har fått trøbbel med å si for mye om hva han liker og at han er konfliktsky nærmest... Redd for å såre meg/få meg til å tro at jeg ikke er bra nok.

Men uansett hvor bra noe er, så kan det jo bli bedre? Forstår ikke annet enn at han må da synes det.... Jeg har ikke akkurat vært en initiativrik villkatt så langt desverre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...