AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 Hvor nært er det næreste familiemedlemmet du har hatt sex med? Det finnes mange som hopper til køys med sine kusiner og fettere, er dette kusiner/ fettere dere har sett mye til hele oppveksten eller ble det plutselig slik at du møtte din ukjente fetter (kusine) godt oppi tjueårene og dere falt for hverandre siden den familiære følelsen ikke har vært tilstede? Noen med enda nærmere relasjoner?
Fanta Exotic Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 ... Sex med familie? Nei takk 2
sequin Skrevet 23. september 2011 #5 Skrevet 23. september 2011 Er det m a n g e som har sex med sine fettere og kusiner???? Jeg mener... det finnes da mange andre fisker i havet?? 11
Viljaa Skrevet 23. september 2011 #6 Skrevet 23. september 2011 Haha neei. Nærmeste jeg kommer er en slags forelskelse i et søskenbarn, men det var på et veldig lite seksuelt nivå. Mer en slags beundring for han, som jeg aldri har følt nærmere på. Var vel rundt 10 år.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #7 Skrevet 23. september 2011 Mange som har sex med kusiner/fettere. Da mener du vel muslimer? 5
frøken_tralala Skrevet 23. september 2011 #9 Skrevet 23. september 2011 uff nei.. sex med familie er neinei, uansett hvilket ledd, og uansett om man har kjent hverandre opp igjennom oppveksten eller ikke 1
Lutetium 71 Skrevet 23. september 2011 #10 Skrevet 23. september 2011 Nærmeste jeg har kommet er vel kanskje 14menning eller noe sånn? 2
Gjest Alfred Skrevet 23. september 2011 #11 Skrevet 23. september 2011 uff nei.. sex med familie er neinei, uansett hvilket ledd, og uansett om man har kjent hverandre opp igjennom oppveksten eller ikke Uansett ledd er et ganske strengt krav. 5
Gjest otrivin Skrevet 23. september 2011 #12 Skrevet 23. september 2011 Har ikke hatt noen som på noen måte er i familie med meg av det jeg vet. Vet mamma har hatt med fetteren og siden min fetter er ganske deilig og vi ikke har noe familieforhold (treffes på byn stort sett) så KUNNE det vel gått, men samtidig hvis jeg tenker på det så tror jeg ikke det heller egentlig.
Bernardette Skrevet 23. september 2011 #13 Skrevet 23. september 2011 En tidliere kvinnelig kollega av meg hadde et elskerinneforhold til sin fetter, han var gift og hadde små barn. De to hadde holdt på i flere år faktisk, og møttes stadig vekk. Hun sa det var litt rart på julaften og i familiebryllup og sånn, men hadde ingen andre problemer med å være sin fetters elskerinne. Ganske spesielt.
Dragonfly84 Skrevet 23. september 2011 #14 Skrevet 23. september 2011 Jeg kommer fra et så lite sted at det hender nok ofte at folk dater 4- eller 5-menninger og sånt uten å vite om det :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #15 Skrevet 23. september 2011 Tremenning! Ingen av oss visste det når vi holdt på. Fikk vite det etter ett par måneder og vi holdt det gående en liten stund etterpå, da ble det ikke noe mer - av helt andre grunner.
sequin Skrevet 23. september 2011 #16 Skrevet 23. september 2011 Jeg skjønner ikke en gang i min villeste fantasi hvordan det er mulig å bli kåt på en slektning... Helt satt ut jeg... 3
Gjest Yellow Taxi Skrevet 23. september 2011 #17 Skrevet 23. september 2011 Selvom det ikke er relevant for tråden kan jeg jo dele mitt syn på det, siden så mange andre er ute med pekefingeren. Så lenge det er mellom to samtykkende voksne, og de bruker flere typer prevansjon (feks kombinasjonen p-piller og kondom) hvis de er i slekt (og dermed ikke på noen måte ønsker eller har muligheten til å få barn), så ser jeg ingenting galt med det. Absolutt ingenting...! Det er mange som hevder de har et moderne, rasjonelt moralsk standpunkt. Et synspunkt som kan oppsummeres i kardemommebyloven "du skal ikke skade andre, du skal være snill og grei, og forøvrig kan man gjøre som man vill". Men går man inn på konkrete eksempler som dette så viser det seg at de aller fleste har et svært gammeldags og dømmende verdisyn som ikke representerer denne loven overhode. Skam dere som ukritisk viderefører fordommer uten og rasjonelt kunne begrunne det! 2
Personlig12 Skrevet 23. september 2011 #18 Skrevet 23. september 2011 Jeg skjønner ikke en gang i min villeste fantasi hvordan det er mulig å bli kåt på en slektning... Helt satt ut jeg... Kanskje for de som har slektninger som ligner seg selv? fnis. Eller det berømte momissuet og tenner på de slektningene som ligner på mor/far. Off, ekkligt!
Lutetium 71 Skrevet 23. september 2011 #19 Skrevet 23. september 2011 Jeg kommer fra et så lite sted at det hender nok ofte at folk dater 4- eller 5-menninger og sånt uten å vite om det :gjeiper: Ikke bare der!
Gjest Alfred Skrevet 23. september 2011 #20 Skrevet 23. september 2011 Det er mange som hevder de har et moderne, rasjonelt moralsk standpunkt. Et synspunkt som kan oppsummeres i kardemommebyloven "du skal ikke skade andre, du skal være snill og grei, og forøvrig kan man gjøre som man vill". Men går man inn på konkrete eksempler som dette så viser det seg at de aller fleste har et svært gammeldags og dømmende verdisyn som ikke representerer denne loven overhode. Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man pule hvem man vil? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå