Gå til innhold

Den verste reklamen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den verste reklamen jeg vet om er Sørlandschips. Hver gang den kommer på radioen skifter jeg kanal. Jeg klarer den bare ikke! :kjempesinna:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Alt i kategorien bind/bleier/såpe er helt grusomt... Får lyst til å sterilisere meg og slutte å vaske hver gang jeg ser en sånn.

Skrevet

Den aller verste er uten tvil den heslige, forferdelige, irriterende, skrekkelige Rimereklamen som er lang som et vondt år!

"...mat for de gamle, mat for de unge, mat for de som elsker, mat for... På Rimi! Ha en god dag."

De kommer aldri til poenget og stemmen til hun dama er til å få mark av! Arrgh!! :kjempesinna:

Skrevet

Akkurat NÅ syns jeg den reklamen for "Snack`à Jack" er helt grusom.. De to damene som synes de er såååååååå gode....

Ellers er reklamen for Riesen-sjokoladen og Toffifi (vet ikke hvordan det skrives...) fæle ..

Skrevet
Ellers er reklamen for Riesen-sjokoladen og Toffifi (vet ikke hvordan det skrives...) fæle ..

Er så enig, så enig...

Får helt mark av den Toffifi-reklamen, grøsser bare jeg tenker på den...

Skrevet
Den aller verste er uten tvil den heslige, forferdelige, irriterende, skrekkelige Rimereklamen som er lang som et vondt år!

"...mat for de gamle, mat for de unge, mat for de som elsker, mat for... På Rimi! Ha en god dag."

De kommer aldri til poenget og stemmen til hun dama er til å få mark av! Arrgh!! :kjempesinna:

Duh! Ikke sleng drit om den dama da - den reklamen er jo det eneste vi har igjen av gamle Holger... og bildene som følger er jo herlige da... han menige med mors kjøttkaker...

Ellers er jeg ofte sinna på hæslige reklamer og nå kommer jeg ikke på en eneste en av dem!

Skrevet

Jo! Dubbete tyske godterireklamer er fryktelige...

Skrevet
Den verste reklamen jeg vet om er Sørlandschips. Hver gang den kommer på radioen skifter jeg kanal. Jeg klarer den bare ikke! :kjempesinna:

Helt enig, stormert til å skifter kanal, noe så grusomt skal man leng lete ettter :x

Skrevet
Den verste reklamen jeg vet om er Sørlandschips. Hver gang den kommer på radioen skifter jeg kanal. Jeg klarer den bare ikke! :kjempesinna: enig..

jeg skifter også kanal..

han r såå utrolig irriterende

Gjest Anonymous
Skrevet

For de store for de små for de forskjellige osv

blææærk!

Skrevet

Jeg synes at Sørlandschips-reklamene på radioen er festlige, jeg.

Men jeg hate samtlige av reklamene for bind, vaskemidler og disse dobbe-greiene (riesen, campino osv).

Bra reklamer må ha innslag av humor, synes jeg. Ikke perfekte kjernefamilier og overhappy mennesker.

"Seee så glad jeg er for at jeg har mensen!" og "Huff, sølte du til det nyvaskede gulvet.. det gjør ingen ting!"

Gjest Madam Felle
Skrevet

"Seee så glad jeg er for at jeg har mensen!" og "Huff, sølte du til det nyvaskede gulvet.. det gjør ingen ting!"

:hoho: Må være menn som lager bindreklamene, og folk som ikke vasker gulv som lager reklame for regjøringsprodketer.

Hadde mine barn kommet inn med sølete støvler etter jeg nettopp hadde vasket gulv, da hadde de fått høre.

Skrevet

Hørte nettopp Ole Paus breke Deilig er jorden, på radioen!

*grøsse* (reklame fra Bymisjonen)

Nesten like ille som Riesen... :roll:

Gjest Aderthiel
Skrevet

Den aller verste er den bindreklamen der en kvinne har hendene fulle og en mann spør om veien og så viser hun veien med foten og begynner å danse can-can! Å den er bare så &(¤&23 irriterende! Får vondt i magen når jeg ser den og må skifte kanal. Den er utrolig, ubeskrivelig latterlig. :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...