Gå til innhold

Kåt hele tiden.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 18 år som er kåt hele tiden, har vært det i 2-3 dager nå, onanerer mye for å prøve å få det til å gå over, men det er akkurat som om jeg ikke får til å "komme", utrolig irriterende, er jo godt og sånn, men kåt-heten går ikke bort. andre som har / hatt det sånn? LEI.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. I flere år, går ikke bort. Men om du tror en orgasme kan hjelpe så kan du prøve å onanere på andre måter enn du pleier? Kanskje litt leketøy også?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

2-3 dager er ikke hele tiden. Selv når man er 18.

Skrevet

Jeg mener bestemt at jeg hadde konstant ereksjon fra jeg var 14 til jeg var 19.

Skrevet

Jeg mener bestemt at jeg hadde konstant ereksjon fra jeg var 14 til jeg var 19.

Da er du ett medisinsk særtilfelle. Du burde vært død! :pls:

Skrevet

Jeg er en jente på 18 år som er kåt hele tiden, har vært det i 2-3 dager nå, onanerer mye for å prøve å få det til å gå over, men det er akkurat som om jeg ikke får til å "komme", utrolig irriterende, er jo godt og sånn, men kåt-heten går ikke bort. andre som har / hatt det sånn? LEI.

Jeg tror du trenger en ekte mann for å få det til å "gå bort". Eller kanskje blir det bare verre? :)

Uansett, helt normalt og et sunnhetstegn.

:)

Skrevet

Jeg er kåt flere ganger hver dag og jeg er 18. Men jeg har sex også går det over og kommer tilbake.

Skrevet (endret)

For meg går det i perioder. Det kan gå en til to uker uten at det skjer noe under beltespenna, og plutselig en morgen kan jeg våkne opp og være helt gal av kåthet, og det kan vare en stund det og. :rodmer:

Endret av fitnessfreak91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...