Gå til innhold

Hvem er kåtest?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Menn eller kvinner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn eller kvinner?

Det varierer :sengekos:

• Liker 1
Skrevet

Vil si at men er mer eksplosivt kåt, litt som en flashfire. Hurtig på og hurtig av.

Kvinner trenger derimot lengre tid, men er til gjengjeld kåtere over lengre tid.

Dette er selvfølgelig en generalisering basert på mine erfaringer.

Skrevet

Vil si at men er mer eksplosivt kåt, litt som en flashfire. Hurtig på og hurtig av.

Kvinner trenger derimot lengre tid, men er til gjengjeld kåtere over lengre tid.

Dette er selvfølgelig en generalisering basert på mine erfaringer.

Og du har veldig mye erfaring Katten?

Skrevet

Og du har veldig mye erfaring Katten?

Jeg er fornøyd, hvordan det?

• Liker 1
Skrevet

Kvinner i vårt tilfelle iallefall. :fnise:

Skrevet

Menn eller kvinner?

Dumt spørsmål, veldig dumt spørsmål. Selvfølgelig er menn kåtest det er noe alle vet. En kvinne kan få seg et ligg på to sek, en mann neppe med mindre han er kjendis eller noe.

Så menn er selvfølgelig kåtest.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Menn eller kvinner?

:sukk:

Hvor mye veier en fisk? Er jorda rund?

Selv om det ikke er noe problem å lete fram frustrerte fruer som hevder seg hyppigere og mer kåt enn gubben er det dokumentert i hue og rævva at mennesker stort sett er som dyra; hanndyret styres av hormoner og vil gjerne knalla på anytime mens hunndyret gjør seg kostbar og utnytter hannens tilnærmet konstante brunst til å oppnå det hun vil. Nettopp fordi pulings ikke betyr spesielt mye for henne, sånn egentlig, med unntak av periodene hun er soleklar for unger.

Skrevet

Jeg er fornøyd, hvordan det?

Jeg ble bare nyssgjerrig.

Skrevet

Menn og meg. Etter min erfaring. Jeg tror jeg er kåtere enn de fleste menn og gutter jeg kjenner :P

Jeg begynte også å fingre og sånn tidligere og MER enn guttene i klassen da vi var yngre.

Skrevet

Menn og meg. Etter min erfaring. Jeg tror jeg er kåtere enn de fleste menn og gutter jeg kjenner :P

Jeg begynte også å fingre og sånn tidligere og MER enn guttene i klassen da vi var yngre.

Men du har neppe følt smerten som menn kjenner, dersom de har vært kåte lenge og ikke fått utløsning. Jeg tror heller ikke at du har opplevd at dine handlinger omtrent fullstendig styres av kjønnsdrift, noe de fleste unge menn har opplevd (særlig i fylla/bakfylla).

Så jeg vil holde en knapp på at menn er kåtere enn kvinner. Kvinner kan være veldig kåte, men det blir på en annen måte.

Skrevet

JEG !!!!!!

:sengekos:

fikk lyst på deg nå ! :D

Skrevet

hva menes med kåtest egentlig?

Skrevet

Men du har neppe følt smerten som menn kjenner, dersom de har vært kåte lenge og ikke fått utløsning. Jeg tror heller ikke at du har opplevd at dine handlinger omtrent fullstendig styres av kjønnsdrift, noe de fleste unge menn har opplevd (særlig i fylla/bakfylla).

Så jeg vil holde en knapp på at menn er kåtere enn kvinner. Kvinner kan være veldig kåte, men det blir på en annen måte.

Jeg har hatt SMERTER i vagina jo. Mye fortere enn typen min sier han har hatt vondt i ballene!

Og jo, mine handlinger styres av kjønnsdrift på 10-året nå. Hvorfor tror du at du er så mye kåtere enn meg? Skal vi ta en duell? Neida, haha, jeg gidder ikke diskutere om hvem av oss som er kåtest, men menn tar feil hvis dere tror at kvinner ikke kan få VONDT. Eller gjøre ting styrt av kåthet. Men kanskje det er bare meg da. Kanskje jeg er mann med fitte. Ikke vet jeg.

Skrevet

Biologisk sett så burde alt peke mot at menn er kåtest.

Skrevet

Her i gården er det vel kanskje meg, altså kvinnen i huset :fnise:

Men han er ikke akkurat vond å be etter å ha blitt fyrt litt på :lur:

Skrevet

Her i gården er det vel kanskje meg, altså kvinnen i huset :fnise:

Men han er ikke akkurat vond å be etter å ha blitt fyrt litt på :lur:

hahahahaaa :romeo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...