Gå til innhold

Jeg skulle ønske at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ALT som går under kategorien "snop" ville bli like dyrt som tobakk.

Da hadde muligheten til å la seg friste, blitt betydelig mindre. :sjenert:

---

Dette er tråden for små tanker og store ønsker som fornuft og følelser renner over av - værsågod, nå er det din tur. :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle ønske at nordmenn generelt kunne blitt hyggeligere mot hverandre. Som å gi et smil til hverandre når vi passerer hverandre, og få et smil tilbake, istedet for å få heva øyebryn og forvirrede blikk i retur.. :biggrin:

• Liker 7
Skrevet

Jeg skulle ønske at paibunn av digstive kjeks ikke var så vanskelig å steke..eller stekingen er vel ikke problemet. Problemet er å vite når den er ferdig. Blæh.

Skrevet

Jeg skulle ønske at jeg vant i lotto, og at det ikke skulle vær så ekstremt vanskelig og bli slank og fin, eller jeg mener... jeg skulle ønske man ikke ble feit at kaker og godsaker :fnise:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Takk for fin tråd Margareth :takke:

Jeg skulle også ønske at jeg vant i lotto.

Jeg skulle ønske at drømmedama ville ha meg (faller alltid for de som ikke vil ha meg, merkelig det der ) :sukk:

Oooog at jeg hadde noe vaniljesnurrer :sikle:

Endret av Mr.Omg
  • Liker 2
Skrevet

Skulle ønske at også jeg vant i lotto...skulle også ønske at jeg hadde en stor porsjon sushi foran meg akkurat....NÅ!...... :sukk:

Jaja...da blir det iallefall sushi i morgen; I make my own luck :laugh:

Skrevet

Eg skulle ønske eg vant potten i Europa-lotteriet eller hva søren det heiter... :hjerter:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle ønske at de veldig STORE million-toppgevinstene i diverse norske pengespill, kunne bli delt opp i litt mindre summer slik at flere kunne få gleden av å vinne. Mindre summer er penger det også og jeg hadde tatt i mot noen titalls tusen med stor takk. :jepp:

• Liker 5
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hadde mange millioner penger eller at mannen min hadde mange millioner penger så jeg kunne fått mange millioner gaver :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle ønske at jeg vant i lotto, og at det ikke skulle vær så ekstremt vanskelig og bli slank og fin, eller jeg mener... jeg skulle ønske man ikke ble feit at kaker og godsaker :fnise:

dette var min intense drøm siden jeg gikk på barneskolen! At jeg var en freak som bare gikk ned i vekt og ble sunn av å spise usunn mat, og at jeg ikke tålte sunn mat som brokkoli og sånt :skratte:

Skrevet

Hmm. Jeg skulle ønske at jeg ble litt forelska i noen :P

Gjest Applecore
Skrevet

dette var min intense drøm siden jeg gikk på barneskolen! At jeg var en freak som bare gikk ned i vekt og ble sunn av å spise usunn mat, og at jeg ikke tålte sunn mat som brokkoli og sånt :skratte:

Samme her + at jeg drømte om å ha en "godtebinge" (sånn som pengebingen til onkel Skrue, bare fylt med snop) og at jeg skulle ha et stupebrett og badet i alt godteriet :fnise:

----

Jeg skulle ønske at en tallerken med tikka masala (Toro sin, i den svarte boksen) åpenbarte seg rett foran meg akkurat nå, sammen med et glass iskald cola og en skål med godterier til dessert.

(Men jeg er lat, og butikken har nettopp stengt...)

Skrevet

Jeg skulle ønske at oppgaven som følger med den boka jeg leser nå er enkel, men jeg frykter at det blir motsatt. Jeg tror nemlig oppgaven er sjukt vanskelig. Uff.

Skrevet

Jeg å hadde den onkelskrues pengebine / snopebinge drømmen, jeg husket at jeg sparte snop til det, jeg samlet alt lørdagsgodtet mitt i en koffert som jeg gjemte under senga, jeg sparte i flere måneder jeg.. til slutt ble jeg lei av det og spiste hele kofferten med flere kilo snop i på en og samme dag... ja..jeg blei sjuk av det muggne snopet :P

Gjest Applecore
Skrevet

Jeg å hadde den onkelskrues pengebine / snopebinge drømmen, jeg husket at jeg sparte snop til det, jeg samlet alt lørdagsgodtet mitt i en koffert som jeg gjemte under senga, jeg sparte i flere måneder jeg.. til slutt ble jeg lei av det og spiste hele kofferten med flere kilo snop i på en og samme dag... ja..jeg blei sjuk av det muggne snopet :P

:ler:

Skrevet

Men det var vel verdt det? :jepp:

Skrevet

Jeg skulle ønske at man kunne få ønsker oppfylt litt oftere :sukk:

• Liker 2
Skrevet

Jeg skulle ønske at nordmenn generelt kunne blitt hyggeligere mot hverandre. Som å gi et smil til hverandre når vi passerer hverandre, og få et smil tilbake, istedet for å få heva øyebryn og forvirrede blikk i retur.. :biggrin:

Jeg er så enig i denne!

Gjelder også på forum......

Gjest boblebrus
Skrevet

Skulle ønske jeg vant i lotto (eller vant 92 mill på nettspill som han studenten nettopp gjorde), sånn at jeg og kjæresten kunne kjøpt drømmehuset uten å ta opp lån :D

Skrevet

Jeg skulle ønske at det ikke er så rotete her!!!!

3 stk barn. to under 18 og en over (les mann)+ popcorn! :popcorn:

Dårlig comb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...