AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 Jeg kjøpte noe fra Siba og ble tilbudt deres bonuskort hvor du samler poeng. Først sa jeg ja, men 5 minutter etter å ha lever skjemaet bestemte jeg at jeg vil gjerne betale nå og ikke få kredittkort. Dama i kassa sa at hun skulle matrikulere skjemaet og ikke sende det til banken. Jeg fikk et brev om kredittvurdering fra Ressurs Bank og ringte å si fra at jeg ikke vil ha kredittkort og har fortalt det i butikken. Banken sa at de ikke hadde noe registrert om meg. I dag får jeg mitt bonuskort fra Siba uansett. Hva kan jeg gjøre, bortsett fra å dra til Siba i morgen og litt? Men ærlig talt, hva slags kundeservice er dette? De mistet meg som kunde.
Gjesten Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Kan du ikke bare betale det du skylder og så klippe opp kortet?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #3 Skrevet 23. september 2011 Kan du ikke bare betale det du skylder og så klippe opp kortet? Jeg skylder ingenting til butikken, jeg betalte for det jeg kjøpte samme dag med mitt bankkort. Spørsmålet er hva gjør jeg med kredittkortet og banken som sendte det til meg? Jeg vil at de sletter alt data om meg, osv.
Casall Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 Kan du ikke ringe Siba og be de slette kundekontoen din? 1
Sissan9 Skrevet 23. september 2011 #5 Skrevet 23. september 2011 Klipp det i to, og send det tilbake til kortutsteder (som IKKE er Siba), med melding om at du uttrykkelig har meldt til Siba at du ikke vil benytte tilbudet. Tipper Siba får provisjon når de klarer å "selge" kredittkort jeg. Frekt. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #6 Skrevet 24. september 2011 Takk for tips. Jeg drar til butikken nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå