chimp Skrevet 2. desember 2003 #1 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvorfor heter det det??? :o Hva betyr det ordet??? :o Hva slags ord er det egentlig??? :o Er det et latinsk ord??? :o Italiensk??? Spansk??? :o En forkortelse??? :o Var det opprinnelig noe mer foran -dildo??? Krokodildo??? :o Finnes det et norsk ord for denne gjenstanden.....som kan være gjenstand for mye lek og nytelse??? Vibrator er ikke mer norsk enn dildo - det har ihvertfall sin opprinnelse i et romansk språk!!! Har noen av dere et godt norsk ord for saken??? Kom med forslag! Pikkerstatning blir lissom så langt og komplisert....Selvhjelper??? Nææææsj.....Nytelses-stav??? Lekelem??? Kosepinne??? Dette spørsmålet opptar for mye av tankekapasiteten min om dagen!!! HJELP!!! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 2. desember 2003 #2 Del Skrevet 2. desember 2003 Mye rart du bruker hodet til ¨på en tirsdagskveld chimp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 2. desember 2003 #3 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva med joystick? Nei, det er jo ikke norsk. Hva med ..:klø:.. ja, hva med ordet abrakadabra da?!..wassup med det?... Hva med lollipop? Nei, det er jo heller ikke norsk.... Kjempevanskelig. Hva med pinne? Det må da gå hjem hos vestlendinger nå i disse juletider, hva? Chimp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva med joystick? Nei, det er jo ikke norsk. Hva med ..:klø:.. ja, hva med ordet abrakadabra da?!..wassup med det?... Hva med lollipop? Nei, det er jo heller ikke norsk.... Kjempevanskelig. Hva med pinne? Det må da gå hjem hos vestlendinger nå i disse juletider, hva? Chimp? Joy-stick - gledesstav Ikke dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 2. desember 2003 #5 Del Skrevet 2. desember 2003 ja.., så var det litt innenfor PC / Playstation / X-Box verden også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. desember 2003 #6 Del Skrevet 2. desember 2003 Gledespinne, kjærleik på staur, kosestokk, plastpikk? Bare noen forslag. Heilnorske, i det minste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 2. desember 2003 #7 Del Skrevet 2. desember 2003 Bare den kan brukes til min nytelse kan du kalle den hjulvisp for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 2. desember 2003 #8 Del Skrevet 2. desember 2003 Playstick! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2003 #9 Del Skrevet 2. desember 2003 Bare den kan brukes til min nytelse kan du kalle den hjulvisp for min del :applaussmilie: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 2. desember 2003 Stikkepinne???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 2. desember 2003 #11 Del Skrevet 2. desember 2003 Stikkepinne???? :o :o erru gal :o *dårlige assosiasjoner* Men du, er ikke noe av poenget å ha et norsk ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 2. desember 2003 Jepp!!! Var lissom poenget det da...... Hva er en massasjestav forresten? Har det noe m en dildo el vibrator å gjøre??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 2. desember 2003 #13 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva med rett og slett et navn? Gunnar eller Georg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 2. desember 2003 Mmmm.....Min heter Jim Morrison enn så lenge...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 2. desember 2003 #15 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva med "nyting-staur" eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 2. desember 2003 #16 Del Skrevet 2. desember 2003 :applaussmilie: *bukker for publikum* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 2. desember 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva med "nyting-staur" eller noe Ehhhh.....nynorske navn aksepteres ikke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. desember 2003 #18 Del Skrevet 3. desember 2003 Ehhhh.....nynorske navn aksepteres ikke!!! Eh ......."Nytelse-staur" da?? Eller !!!! jeg har en ! - "nytelse-dings", eller "gledes-dings", eller "orgasme-dings" .......... hm .............dildo ER jo kort og greit da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. desember 2003 #19 Del Skrevet 3. desember 2003 lekepikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #20 Del Skrevet 4. desember 2003 Hva med: *Vikaren* *Dyret* eller *Kameraten*? Min heter forresten *Han Solo* ... nytes best alene... ...men det er bare tull, for han virker utmerket om min kjære styrer ham også... *Aner jeg noen ørsmå Prinsesse Leia-tendenser her????* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå