AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 Går dette an? Slette hele veggen med alt?
Gjest Lottiplott Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Det tror jeg blir vanskelig, men jeg tror det er fullt mulig å stille inn personvernet slik at den kun er synlig for deg. Kikk litt rundt i personverninnstillingene dine, så finner du det sikkert
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #3 Skrevet 25. september 2011 Du kan velge å ikke vise enkelte ting som "liker", kommentarer du skriver osv ved at du klikker på krysset ved hver hendelse på veggen din. Da får du opp valg om å enten fjerne denne hendelsen eller ALLE slike hendelser. Jeg har gjort det, så nå vises det KUN statusmeldinger jeg selv har skrevet på veggen, ingenting annet. Mye renere og finere vegg, og ingen ser hva eller hvem jeg har kommentert
kvinnemeg Skrevet 25. september 2011 #4 Skrevet 25. september 2011 Jeg har slettet hele veggen min så det er fult mulig. Men du må slette et og et innlegg, tok meg en god stund ja :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå