Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #1 Skrevet 2. desember 2003 Synes dere det ser "shabby" ut når ei jente/dame på 30 kommer usminket til julebord? Jeg har aldri likt å sminke meg, og jeg bruker aldri sminke til hverdags. Jeg føler meg rett og slett ikke vel med sminke. Til fest kan jeg skjeie ut med litt foundation for å få en litt jevnere hudfarge og en farget lebepomande, men det er også alt. Øyesminke har jeg aldri hatt sansen for, og siden jeg er mørkhåret føler at jeg ikke trenger maskara. Tykke lag med maskara hvor vippene kladder seg sammen ser forferdelig grusomt ut.
Gjest care Skrevet 2. desember 2003 #2 Skrevet 2. desember 2003 Gå slik det faller naturlig for deg. :blunke:
Rapitap Skrevet 2. desember 2003 #3 Skrevet 2. desember 2003 vel, da er det ikke shabby å komme usminket. Det ville derimot vært shabby om du ikke hadde dusjet for anledningen....
Gjest Ethereal Skrevet 3. desember 2003 #4 Skrevet 3. desember 2003 Du kan jo gjøre som du sier du gjør når du skal på fest? Litt foundation, og farget leppepomade? Ingen som vil synes det er shabby, det. Jeg ble helt fascinert av ei jente som hadde helt mørk øyenskygge her om dagen, og i går måtte jeg teste selv. Resultatet var at jeg følte meg totalt oversminket og ikke akkurat fin. Så det gjelder å følge det som passer for DEG.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå