Gå til innhold

Tenner dere på runking...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er jente og tenner på runking. Litt awkward tema, men yeey...

Noen runkehistorier å dele også kanskje? Hehe

Eller, hva tenner dere mest på egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er en fyr jeg synes er attraktiv, og som jeg kjenner og liker godt, som sitter og runker, så kan jeg bli litt tent av det, ja. ;)

Men det er ikke på topp-ti lista mi, for å si det sånn. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Hva er øverst på lista di da, Birry93? :P

Skrevet

Jeg tenner på å runke hverandre.

Skrevet

Det er å se mannens muskler stramme seg under en stram t-trøye. Det slår alt for min del. :rodmer:

Skrevet

Birry93: HAHA! Da må du bli kåt veldig ofte da... Altså, det er vel ofte man ser sånne menn?? ut på byen, cafe, fest osv.

Jeg husker ihvertfall jeg så en slik mann i Tyrkia, hver dag i en uke. Han var kjekk og greier, gikk alltid i syltrange tskjorter og strammet musklene hvert 5. sekund. Men jeg tenner heldigvis ikke på det, ellers hadde jeg vel flydd på han tilslutt :skratte:

Skrevet

Jeg tenner veldig på det! Liker å se på når gutter gjør det, og kysse, tafse og hjelpe til.

• Liker 2
Skrevet

jepp :biggrin: runking :klappe:

Gjest Høne Pøne
Skrevet

nei det gjør jeg ikke.

tenner mye heller på ømme kyss og forsiktige berøringer jeg ;)

• Liker 2
Skrevet

nei det gjør jeg ikke.

tenner mye heller på ømme kyss og forsiktige berøringer jeg ;)

Mhm, jeg og!

For min del er runking veldig egoistisk på en måte :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Tenner på å se typen runke ja. Men er mange andre ting jeg tenner MER på :P

Skrevet

Jeg tenner på å vite han runker fordi jeg har kåtet ham opp :lur:

Og jeg tenner på å se at han runker og nyter runkingen. Men da klarer jeg ikke la ham være i fred, og hjelper gjerne til. :lur:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner på å vite han runker fordi jeg har kåtet ham opp :lur:

Og jeg tenner på å se at han runker og nyter runkingen. Men da klarer jeg ikke la ham være i fred, og hjelper gjerne til. :lur:

Signerer !!!!!!!

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg bare digger å se på når en mann runker for meg. Superopphissende. og å se spruten komme er bare såå deilig, så jatakk!

Skrevet

Tenner ikke noe særlig på fremmede menn som runker, men om typen slenger meg på sofaen, setter seg på brystkassa mi og runker til han spruter i ansiktet mitt..! :hjerter:

Skrevet

Ja, når mannen jeg skal ligge med varmer opp med å runke litt, er det vanskelig å ikke tenne på det. :rodmer:

Skrevet

Jeg bare digger å se på når en mann runker for meg. Superopphissende. og å se spruten komme er bare såå deilig, så jatakk!

Tenner ikke noe særlig på fremmede menn som runker, men om typen slenger meg på sofaen, setter seg på brystkassa mi og runker til han spruter i ansiktet mitt..! :hjerter:

That's the spirit girls!

Skrevet

Må si meg enig i det! :jepp:

Skrevet

Ja. Både fremmede menn og menn jeg kjenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...