Gjest Lizbet Skrevet 2. desember 2003 #1 Skrevet 2. desember 2003 Har nå vært gjennom første syklus med p-ringen. Og er ikke fornøyd. Skal ordne meg time til legen og få tilbake pillene mine. Har sett og hørt om mange som er kjempefornøyde. Dette er min erfaring - jeg kjenner ikke ringen - det skal den ha. Og for sambo sin del kan den tas ut. Men, jeg har fått masse mer utflod - som har blitt brun.. :oops: Og hatt gjennombruddsblødning.... :oops: og har hele tiden svake 'menssmerter' Vet ikke hva annet jeg skal kalle det - kjennes ut slik som den dagen jeg får mensen. :evil: Går dette over etter en stund????? Noen som vet eller har opplevd??
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #2 Skrevet 3. desember 2003 jeg var sånn jeg og. den er helt pyton, og jeg hadde brun utflod i 3 mnd før jeg gav opp til slutt og sluttet å bruke den. jeg hadde vondti magen, og sambo kjente den hele tiden under samleie.. kvitt deg med den om den ikke funker som den skal enda...!
jordbær Skrevet 3. desember 2003 #3 Skrevet 3. desember 2003 Var veldig fornøyd med p-ringen jeg. Hadde mer utflod, men det gikk over etter en stund. Stortsett sier dem at kroppen trenger ca 3mnd på å venne seg til nye hormon-prevansjonsmetoder. 1
Gjest Ikke innlogget Runa Skrevet 5. desember 2003 #4 Skrevet 5. desember 2003 Jeg har brukt p-ringen i snart 3 uker, og er hittil veldig fornøyd. Jeg var litt kvalm i begynnelsen, men det er det eneste. Har litt mer utflod også, men ikke sånn at det plager meg. Noen tåler ikke p-ringen, noen tåler ikke p-pillen. Sånn er det nå en gang..
starie Skrevet 5. desember 2003 #5 Skrevet 5. desember 2003 Jeg er kjempefornøyd jeg. Merker også litt økt utflod, men ikke plagsomt mye. Har gått på den 4 måneder, og de to siste har jeg ikke hatt mens. Noen flere som har opplevd dette?
Linden Skrevet 6. desember 2003 #6 Skrevet 6. desember 2003 Har også hatt mere utflod, men det er greit nok. Det store problemet hos meg er at de siste to periodene har jeg fått igjen mensen en dag eller to omgangen i 8-10 dager etter at jeg egentlig var ferdig, og nå for et par dager siden begynte utfloden å lukte.
Fakse Skrevet 6. desember 2003 #7 Skrevet 6. desember 2003 Jeg fikk også mere utflod i starten, men det gav seg etter hvert. Har ikke opplevd å ha mens-smerter, og har ikke opplevd at mensen har uteblitt. Er superfornøyd, og vil aldri ha de hersens pillene tilbake
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå