Gå til innhold

Råd om doggy-style?


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvordan får man til doggy-style ordentlig? Typen min vil at vi skal gjøre dette, men vi får det ikke til - skal jenta stå på alle fire med "rett" rygg, eller skal hun bøye seg nedover/fremover med baken i været?? Og - det blir så mye muse-fisa av det... - skal det være sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, det er jo mange måtar å gjere det på, det spelar jo ikkje så stor rolle korleis, så lenge det er godt! Sjølv likar eg i allefall å stå på albuane, eller ligge heilt nedpå med skuldrane med god svai i ryggen.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martin

Vel så bra er det at hun ligger på en pute på magen. Da kommer jeg dypt inn, det er godt det! Også at hun står på alle fire i senga og jeg STÅR bak. Funker det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvordan du står, så har dere fått det til! Hva er egentlig problemet? Albuene nedi eller ikke spiller ingen rolle. Og doggy er vel den stillingen det er lettest å få "muse-fisa" (morsomt uttrykk, forresten) i, dessverre.

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan man får til best doggystyle kommer vel mest ann på høydeforskjell mellom ham og deg. Og hvor det funker best å få støtingen. Treffer han feil, gjør det utrolig vondt. Det blir forskjellig "effekt" om jeg egentlig står likt, men tipper bekkenet opp eller ned. Det funker å nesten ligge langs bakken, eller å nesten være oppreist.

Tips til variasjon: Ri ham mens han sitter på rumpa, og du sitter med ryggen mot ham. Fremdeles bakfra / doggy, men du har mer kontroll, og han kan lettere leke med klitoris. Funker som fjell!

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Treffer han feil, gjør det utrolig vondt", sier Catzy.

Hos oss er det er ubehagelig for henne når jeg støter borti "feil steder" (livmortappen? eggstokkene?) i denne stillingen. Hvilken retning bør jeg unngå? Er det best om jeg har retning "nedover" eller "oppover" inni henne?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arnie, det må nesten hun si fra om. Jeg husker nemlig ikke hvordan det er, og det er for meg. Ikke sikkert at vi er konstruert klin likt, og dermed er det kanskje ting som ikke funker for meg som funker for henne og omvendt.

Men hvis du merker at hun plutselig spenner ryggen uten at hun stønner på en positiv måte, så gjør du kanskje noe feil. icon_wink.gif Dessuten pleier det å gå greit å lene meg litt framover eller å tippe litt på bekkenet eller reise meg litt opp. Hvis det er omtrent 90graders vinkel, så hender det at selve støtet er ubehagelig i ryggen. (Bekken mot rumpe"ben" liksom - ikke godt).

Trikset er i hvertfall å bevege seg til det blir bra!

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, Catzy.

Jeg har ganske lang (og nå var det bena jeg snakket om...), så når jeg står på kne bak henne, blir jeg nok støtende "nedover" i henne, dersom vi ikke gjør noe for å justere høyden.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...