Shantee Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 Hei, Har selvfølgelig fått med meg de nye planene til FB som snart skal gjennomføres. Poenget er at jeg ikke har lyst til å ha noen ryddig oversikt tilgjengelig hva jeg var opptatt av for 2 år siden eller 4 år siden. Har ikke lest noen steder om dette er noe man kan kontrollere selv eller om man ikke har noe valg? Altså jeg ønsker ikke alt tilgjengelig FOR ALLE. Er vel på tide å takke for seg snart og melde seg ut av den dritten.
Wonders Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Det kan nok kontrolleres. Og slettes det du ikke vil ha der. Det er flere måneder til det kommer. Så ta det med ro til da. Begynn å slett nå.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #3 Skrevet 23. september 2011 Hei, Har selvfølgelig fått med meg de nye planene til FB som snart skal gjennomføres. Poenget er at jeg ikke har lyst til å ha noen ryddig oversikt tilgjengelig hva jeg var opptatt av for 2 år siden eller 4 år siden. Har ikke lest noen steder om dette er noe man kan kontrollere selv eller om man ikke har noe valg? Altså jeg ønsker ikke alt tilgjengelig FOR ALLE. Er vel på tide å takke for seg snart og melde seg ut av den dritten. Det har jeg ikke lest noe om Synes det er ille nok nå, at man får live updates av hva mine venner kommenterer på hele tiden.. Det vil si at statuser som bare mine venner får se, også er åpen for mine venners venner når min venn kommenterer på den Jeg har blitt mer og mer inaktiv i det siste, og snart er det nok sayonara om det fortsetter..
Shantee Skrevet 23. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2011 Vel det er umulig for meg å scrolle tilbake til 2007 for å se hvilke statuser eller linker jeg hadde eller hva jeg kommenterte på. Men det er nesten meningsløst å få dette offentliggjort nå PÅ NYTT flere år etterpå. Uansett virker som dette er en frivillig tjeneste.. Håper det er sant. Og nei det skal visst skje om bare et par uker såvidt jeg har hørt.
Personlig12 Skrevet 23. september 2011 #5 Skrevet 23. september 2011 Tenkte på det i dag, og er veldig glad for jeg har slettet underveis. Lurt av meg
Skywalker Skrevet 23. september 2011 #6 Skrevet 23. september 2011 Det blir mer og mer tydelig at Facebooks personvernpolicy kan sammenfattes slik: "Privat i dag. Offentlig i morgen?" Jeg er veldig skeptisk til denne "Timeline" -greia og setter Facebook-profilen min i slettestatus i kveld. Profilen blir nemlig ikke slettet straks man bekrefter valget. Neida, man må vente i 14 dager før det trer i kraft. Bare i tilfelle man ombestemmer seg, må vite. Eller fordi Facebook skal få tid til å gå gjennom alt først og lagre det de kan selge til tredjepart? Inte vet jag, inte.. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #7 Skrevet 24. september 2011 Det har jeg ikke lest noe om Synes det er ille nok nå, at man får live updates av hva mine venner kommenterer på hele tiden.. Det vil si at statuser som bare mine venner får se, også er åpen for mine venners venner når min venn kommenterer på den Jeg har blitt mer og mer inaktiv i det siste, og snart er det nok sayonara om det fortsetter.. Nei de blir ikke åpne for dine venners venner når dem kommenterer på det. De oppdateringene som kommer opp for degi tickeren til høyre om venner som har kommentert på statuser til venner blir bare synlig for deg hvis den som har skrevet statusen har åpen vegg eller har huket av for "Venners venner" eller public på statusen sin!
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #8 Skrevet 24. september 2011 Eg sletta kontoen min og oppretta ny, problem solved.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå