Gå til innhold

Jeg vil ha en drømmedame, kom og se på meg dame...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En mann m et såkalt perfekt utseende er like kjønnsløs og usjarmerende som Ken (kjæresten til Barbie....).

Ikke deg da, KG-Barbie..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen med en fyr for få år siden, og han var bare nydelig og se på.

Han var mildt sagt vakker, og han er til dags dato noe av det peneste jeg har sett.

- Men hva hjelper det, når han var tom som en blikkboks i hue?

:roll:

Denne mannen beviste for meg at vakre menn er totalt uten viktige verdier!

Han hadde bare utseende sitt og hevde seg med stakkars, alt annet ved ham var fullstendig ubrukelig!

Ergo:

Jeg velger heller en med et mindre pent utseende, som er snill og god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor har ikke ken tiss/stå når Barbie har store pupper som står rett ut?

Jeg har lurt på det samme når det gjelder seigmennene!!!! Det føles IKKE rettferdig!!!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Denne mannen beviste for meg at vakre menn er totalt uten viktige verdier!

Han hadde bare utseende sitt og hevde seg med stakkars, alt annet ved ham var fullstendig ubrukelig!Ergo:

Jeg velger heller en med et mindre pent utseende, som er snill og god.

Jeg vet om menn som er både vakre&kloke.

Og noen som er både stygge og dumme.

Håper egentlig at du tuller her, for du må jo nødvendigvis koble at selv om din vakre ex var dum er ikke nødvendigvis alle vakre menn dumme.

Til Karlsson: I D I O T!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronja_80 I.I

Kjæresten min overtalte meg til å IKKE legge inn silikon. Han mente det var totalt bortkasta og syntes det var trist at jeg i det hele tatt vurderte å gjøre det. Åhhhh lille gullet mitt, som jeg elsker han :D

Og til deg Karlson:

Du er totalt skrudd oppi det lille hodet ditt. Jeg har medfølelse for deg som er så opphengt i slike verdier, du kommer til å gå glipp av mye vakkert i livet.

Derfor ønsker jeg at du får en riktig god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest gjest1

Så lenge mannen til Halle Berry er utro, så er det ikke utseendet det kommer an på. Det er innsiden av hodet til mannen.

Greit nok at man ser på utseendet og at et pent utseendet kanskje appellerer mer til å ta kontakt, men det holder ikke på en partner - da må det mer gips på loftet til, en gips på fasaden, for å si det sånn.

Hvis en mann kun hadde fattet interesse for meg på grunn av min vakre fasade, så hadde jeg blitt fornærmet og lei meg. Og hadde jeg vært rasende vakker så ville jeg hele tiden vært usikker på om han valgte meg for å vise meg fram eller om han valgte meg fordi jeg er meg.

Herregud for en overfladisk og grunn fyr..... :o HAN ville ikke jeg hatt, UANSETT hvordan HAN ser ut.

Ellers faller jeg ikke fordi veldig billedvakre heller jeg. Jeg synes de blir for upersonlige i utseendet sitt. Det jeg ser på er attitude, blikk og humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Herr Karlsson , - du trodde vel ikke at noen skulle ta deg seriøst???

:hoho:

Hvis du det gjorde så har du alvorlige problemer med deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest En ny....

Vist damen din er så rålekker, hvorfor bryr du deg da med å se på andre kvinners pupper? :forvirra:

Til dere andre. det nytter lite å prøve å fortelle slike overfladiske manfolk noe som helst, de lever og dør i sin egen lille verden. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Etter innlegget å dømme må du være en ung uvitende mann.

Kom tilbake når du har levd noen år. Vrengte baklommer? Hvordan får man det tro?

Skal du droppe damen din etter x antall fødsler/amming?

Skal du ha den perfekte dame? Jøss hvor finner du det da?

Om jeg skulle fikse på puppene mine? De ser ut etter den alder jeg er og antall barn. Ikke er de stygge, men tror ikke jeg ville ha fikset de pga min manns ønsker, men hvis jeg skulle ha store problemer.

Tror ikke legen ville anbefalt operasjon om det var pga.min manns ønsker.

Uansett hvordan en ser ut/alder så er en da drømmedamen til sin mann.

Hadde jeg hatt en slik mann med slike tanker som du beskriver, ja du har ikke vert stor i mine øyne. Du må slite med noen forferdelige komplekser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er det ikke nettopp folk med liten selvtillitt som opererer seg da? De blir jo aldri fornøyd.De skjønner ikke at det sitter i hue, men prøver å fikse det ytre, men nissen blir med på lasset hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

8) det er så mange her inne som snakker om indre verdier og bla, bla ,bla. da lurer jeg på hvor mange timer dere bruker foran speilet pr.mnd og hvor mye penger dere bruker på sminke ( som helt sikket ikke skader huden) jeg er sikkert bare en dum mann som mener at utseende har stor betydning. Hmmm gå litt inn i dere selv her, og ja han har klart å provosere dere. hvem er dum da, når dere vet at det er for å provosere.hmmm det er ikke alltid man er som man tro, når man ikke ble som man ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nesten bekymret når jeg leste hovedinnlegget her - bekymret for at dere flotte jenter/damer der ute ville tro at alle menn tenker sånn...

Etter å ha bladd meg gjennom fire sider med innlegg forstår jeg at jeg ikke har noe særlig å frykte - dere har avslørt Karlsson som en "one-in-a-million" tomskalle, som har svært lite til felles med oss andre menn.

Det at han selv har tatt ikke mindre enn to plastiske operasjoner, beviser jo at han har begynt på feil sted: Han burde begynt med en hjernetransplantasjon!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8) det er så mange her inne som snakker om indre verdier og bla' date=' bla ,bla. da lurer jeg på hvor mange timer dere bruker foran speilet pr.mnd og hvor mye penger dere bruker på sminke For det første, man trenger ikke bli provosert for å diskutere ting!

For det andre, det en ørliten forskjell på å sminke seg, og å la seg operere vettu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og den dagen man skal ha barn, så gjør man som stjernene i USA og tar barna med keisersnitt før tiden for å slippe så mye strekkmerker og annen styggedom, og man ammer selvsagt ikke barna men gir dem morsmelkerstatning fra den dagen de er født, for at man ikke skal risikere å ødelegge puppene, og man slanker seg under hele svangerskapet, slik at man ikke skal legge på seg å ødelegge kroppen etterpå!!!

At barnet har best av å bli født naturlig driter vi i, for ærlig talt så er utseendet vårt viktigst!!

At barnet har godt av morsmelk og mye av det som er i det (morsmelk brukes til å lege mange plager hos barn, fordi det gjør under for babyen) fremfor unaturlig fremstilt erstatning, driter vi også i, fordi det er jo som sagt viktigst med morens utseende!!

Og at fosteret har godt av at moren har ett sunt og variert kosthold, fremfor pulverkurer og fasting, driter vi også i, utseendet fremfor alt!!

Og ang sminke, jeg VET at mannfolk har skrekkelig vanskelig for å forstå dette (da alt de kler seg i og fikser på av hår, barbering etc KUN er for å glede kvinner), men ikke alt vi gjør er for å tilfredsstille dere!!! :wink:

(men akkurat det er det aldri noen mann på KG som har akseptert!!) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...