Gjest Karlsson Skrevet 2. desember 2003 #1 Skrevet 2. desember 2003 Lurer egentlig bare på hvordan det kan ha seg at det er så mange damer med stygge pupper rundtforbi. Det er jo ingen unnskyldning at man er er skapt slik lengre. Det er ikk så dyrt å få fiksa litt på "sakene" dersom de ikke ser bra ut. Det er ikke særlig estetisk med to vrengte baklommer liksom.... Tenker dere ikke på at mannfolka ønsker seg noe mer enn det? Dere er vel ikke så dumme at dere går på det at ikke alle ønsker seg ei skikkelig drømmedame innerst inne? vi skal liksom være så veltrente og perfekte mens dere skal ha rett til å se ut som og dere har faktisk mulighet til å gjøre noe med det på en lettvint måte.
Barbie Skrevet 2. desember 2003 #2 Skrevet 2. desember 2003 - Og du ser ut som en Gresk Gud selv, eller?
Gjest Karlsson Skrevet 2. desember 2003 #3 Skrevet 2. desember 2003 Er ikke noen som har klaga for å si det sånn. Men dersom jeg hadde set så uappetittelig ut som noen av "damene" og hatt mulighet til å gjøre noe med det så hadde jeg da for f... gjort det!11
Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2003 #4 Skrevet 2. desember 2003 Morsom du, og totalt useriøs i mine øyne. Slettet en del av innlegget av Madammen selv. Fant ut at det ikke var høflig mot hovedskribenten.
manji Skrevet 2. desember 2003 #6 Skrevet 2. desember 2003 I'll fart in your general direction! (... Monty Python and the holy grail ...) Takk for at du minte meg på sangen forresten. Har nesten ingenting av Trang Fødsel på pc'n.
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #7 Skrevet 2. desember 2003 Selv om jeg er en av dem som er godt fornøyd med puppene mine, hadde det ikke fallt meg inn å velge deg. Jeg vil da ikke ha en mann som bedømmer damene etter puppene!! Har det ikke fallt deg inn av kvinnfolka vil ha noe bedre enn det?
Gjest care Skrevet 2. desember 2003 #8 Skrevet 2. desember 2003 Lurer egentlig bare på hvordan det kan ha seg at det er så mange damer med stygge pupper rundtforbi. Det er jo ingen unnskyldning at man er er skapt slik lengre. Det er ikk så dyrt å få fiksa litt på "sakene" dersom de ikke ser bra ut. Det er ikke særlig estetisk med to vrengte baklommer liksom.... Tenker dere ikke på at mannfolka ønsker seg noe mer enn det? Dere er vel ikke så dumme at dere går på det at ikke alle ønsker seg ei skikkelig drømmedame innerst inne? vi skal liksom være så veltrente og perfekte mens dere skal ha rett til å se ut som og dere har faktisk mulighet til å gjøre noe med det på en lettvint måte. Tipper 1 mill på at du er singel
Joplaya Skrevet 2. desember 2003 #10 Skrevet 2. desember 2003 Er ikke min oppgave å gjøre ethvert menneske med mulighet til å få ståtiss visuelt fornøyd når de spaserer forbi meg på gaten, danser ved siden av meg på byn, sitter ved siden av meg på bussen osv osv. Ikke krever jeg at ethvert mannfolk i min umiddelbare nærhet skal visuelt sett tilfredsstille meg heller. Mine vrengte baklommer trenger du ikke se på om de plager deg så mye.
Gjest care Skrevet 2. desember 2003 #11 Skrevet 2. desember 2003 Er ikke min oppgave å gjøre ethvert menneske med mulighet til å få ståtiss visuelt fornøyd når de spaserer forbi meg på gaten, danser ved siden av meg på byn, sitter ved siden av meg på bussen osv osv. Kanskje hovedinnlegger har misforstått noe vensentlig
Gjest Fighter Skrevet 2. desember 2003 #12 Skrevet 2. desember 2003 Lurer egentlig bare på hvordan det kan ha seg at det er så mange damer med stygge pupper rundtforbi. Det er jo ingen unnskyldning at man er er skapt slik lengre. Det er ikk så dyrt å få fiksa litt på "sakene" dersom de ikke ser bra ut. Det er ikke særlig estetisk med to vrengte baklommer liksom.... Tenker dere ikke på at mannfolka ønsker seg noe mer enn det? Dere er vel ikke så dumme at dere går på det at ikke alle ønsker seg ei skikkelig drømmedame innerst inne? vi skal liksom være så veltrente og perfekte mens dere skal ha rett til å se ut som og dere har faktisk mulighet til å gjøre noe med det på en lettvint måte. Enten så er du dum, eller så skriver du bare et useriøst innlegg bare for å provosere. Liker du ikke puppene mine er det ditt problem, ikke mitt
Gjest lekebøll Skrevet 2. desember 2003 #13 Skrevet 2. desember 2003 Og det er sikkert ikke en utlogget fast bruker som kjeder seg - eller ironi....
chimp Skrevet 2. desember 2003 #14 Skrevet 2. desember 2003 Dette er bare tull....og folk lar seg gladelig provosere.....
Joplaya Skrevet 2. desember 2003 #15 Skrevet 2. desember 2003 Jepp, like provosert som om han skrev noe om at skallete menn burde lime parykken fast til skallen.
Gjest Karlsson Skrevet 2. desember 2003 #16 Skrevet 2. desember 2003 Beklager ladies...Mulig jeg provoserer dere, men jeg mener de jeg sier. Jeg mener ikke at dere alle sammen skal tilfredsstille akkurat MEG sånn rent visuelt, men deres respektive menn! O g jeg sier heller ikke at puppene er det vikrigste, men det er et utrolig pluss å ha ei lekker dame med tilhørende vakre pupper!! Og det jeg IKKE skjønner er ikke hvordfor dere ikke fikser på det når dere KAN!!!?!?!?! Og nei, jeg er nok ikke singel heller! :blunke:
Bø Skrevet 2. desember 2003 #17 Skrevet 2. desember 2003 Hvorfor stoppe ved puppene? De er jo tross alt skjult under klær det meste av tiden. I dag kan man jo gjøre noe med alt. Jeg er sikker på at du klarer å finne noe du kan rette på også Karlsson
Gjest Fighter Skrevet 2. desember 2003 #18 Skrevet 2. desember 2003 Og nei, jeg er nok ikke singel heller! :blunke: Da synes jeg synd på dama di, hvis du har sånne holdninger.
Joplaya Skrevet 2. desember 2003 #19 Skrevet 2. desember 2003 Jeg kan tjene mer penger enn jeg gjør i dag ved å selge meg og kroppen min til fremmede menn. Men jeg gjør jo det ikke fordet. Jeg kan ta livet mitt, men gjør det ikke. Jeg kan fikse på puppene min, men gjør det ikke. Fordi jeg ikke vil. Frihet til å velge.
Skusla Skrevet 2. desember 2003 #20 Skrevet 2. desember 2003 Du har visst ikke klatra høyest i visdommens tre du, gutten min. Jeg blir ikke provosert av meningene dine, men snarere oppgitt. Heldigvis er det ikke så mange som deg, hvertfall ikke som jeg har møtt. Ja, det er ett + om man viser seg fra sin beste side, men ærlig talt- om man er i ett forhold så er ikke puppene mine det viktigste. Man trenger ikke se ut som ett takras, gi fa*n i utseende når man er i ett fast forhold, men man er ikke særlig smart om man skal gå hen å forandre på utseende sitt fordi DU mener det. Er man misfornøyd med seg selv, har komplekser og plages mener jeg det er legitimt å gå hen å gjøre ett så drastisk inngrep- men ikke for å tilfredstille andre. Stakkars dama di. Hadde blitt relativt oppgitt, om ikke nedbrutt av å leve med en som deg. En annen ting; Skjønnhet kommer an på øyet som ser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå