Gjest Gjest Skrevet 23. september 2011 #1 Del Skrevet 23. september 2011 Hvor naiv kan man være i en slik situasjon, og stole på den andre part som man har stolt på i mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #2 Del Skrevet 23. september 2011 Dette forsto jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2011 #3 Del Skrevet 23. september 2011 TS her. Gjelder grunnlag som nav bruke for å beregne barenbidrag. Det er sendt inn uriktige opplysninger fra foreldre der bidragsmottaker har ordnet det praktiske og signert der den ikke skulle. Dette for å få høyere bidrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 23. september 2011 #4 Del Skrevet 23. september 2011 Etter det jeg vet er det siste tilgjengelige ligning som må legges frem som dokumentasjon. Eller hvis nåværende inntekt varierer fra ligning, kan lønnslipper brukes. Eller at dette bekreftes av arbeidsgiver. Alt må dokumenteres. Og jeg skjønte ikke helt hva du mener kan ha skjedd her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2011 #5 Del Skrevet 23. september 2011 Etter det jeg vet er det siste tilgjengelige ligning som må legges frem som dokumentasjon. Eller hvis nåværende inntekt varierer fra ligning, kan lønnslipper brukes. Eller at dette bekreftes av arbeidsgiver. Alt må dokumenteres. Og jeg skjønte ikke helt hva du mener kan ha skjedd her? TS. Samværsmengden kan en bestemme selv og skrive hva en vil når bidragsyter ikke gjøre dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 23. september 2011 #6 Del Skrevet 23. september 2011 Ok, da antar jeg at BM har skrevet at barna ikke er så mye hos BY som de faktisk er. Slik at bidraget blir høyere. Da må NAV kontaktes for å høre om hva som faktisk er oppgitt. Hvis det ikke foreligger en avtale på disse forholdene og det blir påstand mot påstand, vil de kanskje spørre om skole eller barnehage kan bekrefte hvem som henter og hvor barna reiser ved dagens slutt. Har samme problem selv, og dette er hva de foreslo jeg skulle gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettvenninnen Skrevet 23. september 2011 #7 Del Skrevet 23. september 2011 min Ex truet med falsk underskrift (for å slippe bidrag), men falsk underskrift er en ulovlig handling. Det går under loven om dokumentfalsk. Så hadde jeg vært deg, ville jeg faktisk ha anmeldt saken. NAV bør også varsles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uten filter Skrevet 23. september 2011 #8 Del Skrevet 23. september 2011 Når bidrag skal beregnes må man vise frem samværsavtalen. Begge parter har signert denne. I tillegg trenger NAV lønnsslipper og liknende. Dersom bidragsyter i denne saken ikke har signert noen samværsavtale, ville jeg anmeldt saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2011 #9 Del Skrevet 23. september 2011 Takk for svart. Det gjelder en god venn,han har også snakket om dokumentfalsk.Han tenker anmelde det hele. Er forferdelig hva enkelte gjør for å få tak i penger ved samlivsbrudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå