Gjest Kv84 Skrevet 23. september 2011 #1 Skrevet 23. september 2011 Hvor vil dere anbefale meg å jobbe hen?
Gjest navnelapp Skrevet 23. september 2011 #2 Skrevet 23. september 2011 Med IKT, kanskje? Det er lett å jobbe frå kvar som helst, og du vil finne mange som deg i den bransjen, iallfall i drifts- og utviklarmiljø.
Pandalove Skrevet 23. september 2011 #3 Skrevet 23. september 2011 Med IKT, kanskje? Det er lett å jobbe frå kvar som helst, og du vil finne mange som deg i den bransjen, iallfall i drifts- og utviklarmiljø. Veldig enig! Jeg jobber i en stor bedrift og hver gang jeg er i kontakt med IT-avdelingen er det som regel per mail eller office communicator, en slags MSN applikasjon, hvor man får opp alle som er pålogget på jobben.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 Generelt sett passer vel de fleste typer jobber hvor hovedvekten av kontakt med andre er kortvarig og upersonlig. Da har man en rolle man kan tre inn i.
Gjest Kv84 Skrevet 26. september 2011 #5 Skrevet 26. september 2011 Noen gode ideer til hva en kan søke i søkefeltet på nav.no?
Gjest gurimalla Skrevet 26. september 2011 #6 Skrevet 26. september 2011 Hvilken kompetanse og erfaring har du? Evt. hva har du lyst til å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå