Gå til innhold

Er jwoww fra jersey shore sexy/pen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere Jenni Farley (jwoww) fra Jersey shore er sexy/pen? :)

post-37809-0-61329700-1316770758_thumb.j

post-37809-0-45911700-1316770764_thumb.j

post-37809-0-76035700-1316770770_thumb.j

post-37809-0-35067400-1316770824_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hun er super hot! Hadde ikke hatt noen imot å ha en runde med henne i sengen nei :sengekos: Å jeg er jente :)

Skrevet

Nei. Ingen av damene der er hotte, snarere tvert imot. Trailer trash deluxe.

• Liker 6
Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jepp, jeg synes å hun er hot :) Digger stilen hennes.

Gjest Silvermist
Skrevet

Nå har ikke jeg sett serien, men ut fra bildene synes jeg ikke hun var hot. Hun ser sliten og harry ut.

• Liker 1
Skrevet

Nå har ikke jeg sett serien, men ut fra bildene synes jeg ikke hun var hot. Hun ser sliten og harry ut.

Hmm da har vi veldig ulik smak. Jeg synes hun ser verken sliten og harry ut. Synes hun er pen jeg.

Skrevet

Nei. Ingen av damene der er hotte, snarere tvert imot. Trailer trash deluxe.

Signeres

• Liker 1
Skrevet

Jeg digger Jersey Shore, men synes egentlig ingen av jentene er noe spesielt hote, men Mike og Pauly D derimot :sikle:

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Ja, utseendemessig er hun hot. Hun har et pent og søtt ansikt og en utrolig sexy og veldreid kropp.

Javiss kan hun oppfattes som harry i oppførsel, selv om jeg ikke har sett denne serien selv, men har hørt andre snakke om den. Og joda, hun har en viss stil både klesmessig og sminkemessig som gjør at hun kanskje fremstår som litt "sluty partygirl".

Men dere som ikke synes hun er pen, ville nok sagt noe annet dersom hun ikke var linket til Jerseyshore, og vi vet alle at gutter som uttrykker forakt mot jenter og kaller de trashy, mest sannsynlig aldri hadde hatt sjans på disse jentene uansett.

• Liker 2
Skrevet

Nå har jeg aldri sett Jersey Shore, men jeg syns hun var normalt pen utfra bildene å dømme.. Ser selvsikker ut, men synes ikke hun ser harry ut..

Skrevet

Jeg syns ikke hun er noe særlig å se på, men hun er slettes ikke stygg. Nå har ikke jeg sett så veldig mye på Jersey Shore, så mitt syn på henne blir ikke blendet av oppførselen i serien. Hun har egentlig en veldig pen kropp, men jeg syns puppene ødelegger litt. Ansiktet er helt ok, ikke noe blikkfang. Overall er hun ei søt jente, men ikke noe jeg ville definert som verken sexy,pen eller spesiell på noen måte.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ja, utseendemessig er hun hot. Hun har et pent og søtt ansikt og en utrolig sexy og veldreid kropp.

Javiss kan hun oppfattes som harry i oppførsel, selv om jeg ikke har sett denne serien selv, men har hørt andre snakke om den. Og joda, hun har en viss stil både klesmessig og sminkemessig som gjør at hun kanskje fremstår som litt "sluty partygirl".

Men dere som ikke synes hun er pen, ville nok sagt noe annet dersom hun ikke var linket til Jerseyshore, og vi vet alle at gutter som uttrykker forakt mot jenter og kaller de trashy, mest sannsynlig aldri hadde hatt sjans på disse jentene uansett.

Hmmm du bommer på generalisering av meg iallfall..

Hun har fin mage og pupper, men ansiktet hennes er ikke tiltrekkende for meg, ikke når jeg har sett det uten sminke. Så jeg tar løpefart og driter i om hvor hun kommer fra.. En jente som ikke er pen for meg uten sminke, er i gåseøyne ikke pen med sminke heller, siden jeg vet hvordan hun ser ut, uten...

Hvorfor du trekker inn at gutter ikke har sjans på sånne type jenter, skjønner jeg ikke poenget med..

EDIT: litt alvorlig tone ser jeg.. :D

Endret av spee
  • Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Hmmm du bommer på generalisering av meg iallfall..

Hun har fin mage og pupper, men ansiktet hennes er ikke tiltrekkende for meg, ikke når jeg har sett det uten sminke. Så jeg tar løpefart og driter i om hvor hun kommer fra.. En jente som ikke er pen for meg uten sminke, er i gåseøyne i pen med sminke heller, siden jeg vet hvordan hun ser ut, uten...

Hvorfor du trekker inn at gutter ikke har sjans på sånne type jenter, skjønner jeg ikke poenget med..

EDIT: litt alvorlig tone ser jeg.. :D

Jeg trekker det inn av erfaring. I diskusjoner med folk på vors, fest or whatever, når slike diskusjoner popper opp så er det nesten ALLTID de litt mindre attraktive som sier at slike jenter er så utrolig falske og ekle, og at de ikke ville tatt henne omså hun hadde betalt de. Også virker de svært bitre og sinte når de sier det. Det vitner om misunnelse i mine øyne.

Generaliseringer blir alltid feil, men det kan virke som det er tendenser til slik oppførsel mange plasser, både på nettet og irl.

Jeg synes heller ikke hun er av de vakreste i denne verden, men hun har jo en sexy og flott kropp, og et ansikt det ikke er noe i veien med.

Lykke til med å finne jenter som er pene uten sminke!

(Dessuten tror jeg du hadde syntes at hun var pen uten sminke dersom du var forelsket i henne! :gjeiper: )

• Liker 2
Skrevet

Hun har bra kropp. Men selve ansiktet er ikke så veldig pent.

Skrevet

Jeg trekker det inn av erfaring. I diskusjoner med folk på vors, fest or whatever, når slike diskusjoner popper opp så er det nesten ALLTID de litt mindre attraktive som sier at slike jenter er så utrolig falske og ekle, og at de ikke ville tatt henne omså hun hadde betalt de. Også virker de svært bitre og sinte når de sier det. Det vitner om misunnelse i mine øyne.

Den uttalelsen er jeg 100% enig i!

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Uten å si noe for sikkert, så tror jeg mange hadde hatt et annet syn på henne hvis hun ikke var med i Jersey shore. Hun oppfører seg (å kler seg noen ganger i serien som en hore) vulgært i serien, men å si hun overhode ikke har bra kropp må jeg ærlig innrømme er rart at noen sier. Jeg synes hun har en sexy kropp som jeg selv ville hatt ;) Jeg synes heller ikke hun er drop dead gorgeous, men stygg er hun hvert fall ikke! Jeg synes hun er pen.

Så jeg er helt enig med HL.

Skrevet

Generaliseringer blir alltid feil, men det kan virke som det er tendenser til slik oppførsel mange plasser, både på nettet og irl.

Jeg synes heller ikke hun er av de vakreste i denne verden, men hun har jo en sexy og flott kropp, og et ansikt det ikke er noe i veien med.

Lykke til med å finne jenter som er pene uten sminke!

(Dessuten tror jeg du hadde syntes at hun var pen uten sminke dersom du var forelsket i henne! :gjeiper: )

Jaja, jeg er enig med deg egentlig i det meste her.. Men jeg følte at jeg var en av de som du siktet til, og jeg ville få frem at jeg ikke er missunnelig eller noe sånn. Jeg har hatt ONS med jenter, som i mine øyne er langt penere i ansiktet enn henne. (Bla. en god venninne som har vunnet miss teen Norway for noen år siden) J-woww ser ikke naturlig ut i mine øyne.. det er ganske viktig for meg (ansiktet altså)

Jeg ser jo masse pene jenter her uten sminke, jeg har møtt 1-2 jenter som ikke er pen uten sminke.. Kanskje jeg har vært heldig :D

Såklart, er man forelsket, så gjør det ingenting om vedkommende mister en fot engang ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...