Gå til innhold

Hjemmealene treneing uten bur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere dette? Jeg forstår det ikke. Valpen vår gjør ikke ifra seg i buret, men inne gjør han det om vi ikke passer på. Så hvordan trener dere hjemmealene trening av små valper som ikke er stuerene, uten bur? Valpen vår skal så klart få gå løs i huset når han er blitt helt stueren, men å komme hjem til tiss og bæsj utover hele stuegulvet er uaktuelt. Valpen er alene i opptil 4 timer i buret sitt nå, han hadde aldri holdt seg så lenge utenfor buret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte valpebinge, helt genialt! Valpen får være på et avgrenset område som likevel er stort nok til at den får beveget seg.

Skrevet

jeg har et tisselaken jeg legger frem hvis jeg er usikker på om de klarer hunde seg, sånn man bruker på sengen, oppå en hundeseng som lukter svak tiss fra før. de gangene de har måttet tisse har de heldigvis alltid brukt denne.

Skrevet

Jeg brukte også valpebinge. Hadde to stykker, en på kjøkken og en på soverommet. I starten la jeg ut avispapir som han gjorde fra seg på ... etterhvert vokste han av seg det med å gjøre fra seg inne.

Ta valpen ut så ofte som mulig - da venner du de av med å gjøre fra seg inne. Helst ta de ut like etter mat, lek og søvn ..

Skrevet

Ta valpen ut så ofte som mulig - da venner du de av med å gjøre fra seg inne. Helst ta de ut like etter mat, lek og søvn ..

Vi har ikke hatt uhell inne på en og en halv uke!  jeg innførte 40 minutters regelen, han er ute å tisser hvert 40 minutt, og etter søvn og mat. Så jeg er strålende fornøyd med den lille bamsen vår 

Skrevet

Vi har ikke hatt uhell inne på en og en halv uke!  jeg innførte 40 minutters regelen, han er ute å tisser hvert 40 minutt, og etter søvn og mat. Så jeg er strålende fornøyd med den lille bamsen vår 

Det høres jo helt utrolig flott ut. Vi hadde uhell i lange tider, husker jeg ;)

Skrevet

Det høres jo helt utrolig flott ut. Vi hadde uhell i lange tider, husker jeg ;)

Vi har vært veldig heldige med valpen vår 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...