Gå til innhold

OsloTreff

Wonders

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel en KG-bruker? Vet bare av erfaring, og fra tidligere treff at folk som er anonyme på nett syns det kan føles skrekkelig ubehagelig om man outer dem med navn, eller forteller folk utenfor KG-sirkelen om det som skjer innenfor. Rett og slett. Men kanskje det er annnerledes nå.

Anderledes nå. Tok med en rolig og blid kollega. Tror alle oss i hvertfall koste oss, ser sånn ut :klemmer:

Og inni KG sirkelen skjer det ikke mye som er noe spennende, har jeg inntrykk av. Vi er ganske gjennomsiktige og gjennomsnittlige.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

det ble jo alikevel en del snakk om KG på treffet så tror hun kanskje følte seg litt utenfor da vi var på Yaya. men det var en veldig hyggelig kveld som sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble jo alikevel en del snakk om KG på treffet så tror hun kanskje følte seg litt utenfor da vi var på Yaya. men det var en veldig hyggelig kveld som sagt.

Nå var jo ikke jeg der - men ha vært med på mange KG-treff tidligere.

Hvorfor i all verden ta med seg noen som ikke er på KG på et KG-treff? Trodde vitsen var at man da skulle møte de andre fra KG - og for andre som ikke er her blir det vel da ganske snodig - men ting har kanskje endret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anderledes nå. Tok med en rolig og blid kollega. Tror alle oss i hvertfall koste oss, ser sånn ut :klemmer:

Og inni KG sirkelen skjer det ikke mye som er noe spennende, har jeg inntrykk av. Vi er ganske gjennomsiktige og gjennomsnittlige.

Det kan da - og har vel virkelig skjedd en del ting som er "spennede" nok i "kg-sirkelen".

Men vitsen er vel å møte de man diskuterer/leker med på KG - ikke møte tilfeldige fremmede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

for min egen del så synes jeg det kan være interesant å møte nye mennesker uansett hvor de måtte komme fra (KG eller andre steder). når man treffes gjennom et sted som KG så vil jo en del av samtaleemnene naturlig nok være ting som har hendt på forumet og da vil jo den utenforstående kunne falle litt av lasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møter jo også gjerne nye mennesker - men skal jeg på et KG-treff så er det fordi det er KG-treff og jeg ønsker å møte de jeg har et "nettforhold" til.

Noe helt annet blir det jo om en går ut og sier "Noen venner og jeg skal ut på xxxx - er det noen fra KG som har lyst til å henge på." Da vet man jo hva man går til.

Jeg tror som Kate skrev tidligere - at mange av oss har KG som fristed - og vi ikke nødvendigvis ønsker å dele med "utenforstående" at vi er her/har møttes her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

jeg er kanskje litt sær sånn sett siden jeg har linket til to av hjemmesidene mine i signaturen min, blottlagt musikksmak, lagt ut flere bilder osv så jeg har gitt opp det å ha KG som fristed. men her er jo folk ganske forskjellig. jeg prøver heller å ha et bevisst forhold til hva jeg skriver. hvis jeg ikke kan skrive noe som bruker er det heller ikke verdt å skrive om på internett i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du har tatt et valg for deg selv er jo helt greit. Men det er jo nok historier her inne om folk som blir gjenkjent og som ikke setter pris på det.

For mange er selve anonymiteten her en mulighet til å lufte ting man ikke nødvendigvis forteller alle om.

Man kan jo selvfølgelig la vær å gå på treff, men jeg synes nå likevel at et KG-treff i utgangspunktet er et treff for de som er på KG - ellers får man kalle det noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

godt mulig jeg tar feil men jeg ser for meg at de som absolutt ikke vil bli gjenkjent bør holde seg unna treff ;)

akkurat det med å kunne ta opp ting anonymt på KG er jo noe wonders tok opp på treffet. nettet gir jo en fin mulighet til å komme ut av sitt "sosiale nøtteskall/omgangskrets" og få litt andre impulser og feedback på synspunktene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var ikke jeg på treffet, men om jeg hadde hatt mulighet så tror jeg nok jeg hadde trukket meg hvis noen skulle ha med seg ikke-kg folk. Alltid moro å møte nye menensker, men på KG-treff vil jeg kun møte KG-mennesker, ellers blir det feil for meg i allefall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...