Wonders Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #41 Del Skrevet 25. oktober 2011 Yeh, sleng dere på folkens. Masse plass og høyt under taket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruktfat Skrevet 30. oktober 2011 #42 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har kjempelyst til å være med! Men slik det ser ut nå er det fullstendig krise her i heimen, så jeg tror jeg må stå over, desverre! Håper dere koser dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2011 #43 Del Skrevet 31. oktober 2011 Så synd! Det må da være fler som vil være med??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 31. oktober 2011 #44 Del Skrevet 31. oktober 2011 jeg er iallefall med.. kan jo ta med noen av de andre personlighetene mine også så blir vi flere :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2011 #45 Del Skrevet 31. oktober 2011 jeg er iallefall med.. kan jo ta med noen av de andre personlighetene mine også så blir vi flere :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #46 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) og jeg kan ta med heeeele egoet mitt, da blir det liv vettu... Endret 31. oktober 2011 av Wonders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2011 #47 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nå er det like før jeg blir redd her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 31. oktober 2011 #48 Del Skrevet 31. oktober 2011 du har ikek noen personlighetsforstyrrelser eller stort ego da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. oktober 2011 #49 Del Skrevet 31. oktober 2011 Nei jeg har striper - ser du ikke det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 31. oktober 2011 #50 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hmm, dette skal eg tenkje litt over 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. november 2011 #51 Del Skrevet 2. november 2011 Treffi morgen folkens! Er det fler som slenger seg med eller???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 3. november 2011 Forfatter #52 Del Skrevet 3. november 2011 jippi jeg kjenner på sulten allerede. Sitter å titter i menyen og gleder meg til å se dere alle i hop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. november 2011 #53 Del Skrevet 3. november 2011 jippi jeg kjenner på sulten allerede. Sitter å titter i menyen og gleder meg til å se dere alle i hop! Det blir trivelig Må avgårde på noe annet til halv sju jeg, men vi rekker jo å spise og kose oss en stund før det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 3. november 2011 Forfatter #54 Del Skrevet 3. november 2011 jepp, gjør ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. november 2011 #55 Del Skrevet 3. november 2011 jepp, gjør ikke noe. Da ses vi om en stund 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 3. november 2011 Forfatter #56 Del Skrevet 3. november 2011 jeg tar med en spennende venninde på lasset jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. november 2011 #57 Del Skrevet 3. november 2011 Så bra - kommer nok flere spennende venninner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. november 2011 #58 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) jeg tar med en spennende venninde på lasset jeg Det er vel en KG-bruker? Vet bare av erfaring, og fra tidligere treff at folk som er anonyme på nett syns det kan føles skrekkelig ubehagelig om man outer dem med navn, eller forteller folk utenfor KG-sirkelen om det som skjer innenfor. Rett og slett. Men kanskje det er annnerledes nå. Endret 3. november 2011 av KateW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 3. november 2011 #59 Del Skrevet 3. november 2011 takk for i dag. var jo noen nye fjes som det var hyggelig å møte (hyggelig å møte gamle fjes også altså). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. november 2011 #60 Del Skrevet 3. november 2011 takk for i dag. var jo noen nye fjes som det var hyggelig å møte (hyggelig å møte gamle fjes også altså). Takk i lige måde - veldig trivelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå