Gå til innhold

OsloTreff

Wonders

Anbefalte innlegg

Hvem blir med på en mini-tur helt til Thailand, -midt i Oslo?

Yaya’s Thai Beach Bungalow Restauranter!

Reggiemusikk i høytalerne, strømbrudd og en regnskur midt under middagen...Og MaiThai som smaker himmelsk.

Meny; http://www.yayas.no/menyer/matmeny

Mix ;http://www.yayas.no/menyer/mix-meny

Drinks; http://www.yayas.no/menyer/drikkemeny

En gang i september/oktober :hoppe::heiajente::bolledeig:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes koselig ut :jepp:

Jeg holder et øye med tråden og ser om jeg slenger meg med (kommer an på når det blir).

Jeg vurderer å bli med om Suzy blir med, alltid hatt så lyst til å treffe henne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i thailand er det alltid reggie på stranden, du hører det over alt... vet ikke hvorfor de spiller det. Men de gjør det, seriøst. Hahahah

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Noen må ta tak og aliere seg men minst en person. Disse to sier da et det blir KG-treff på DEN datoen og DET klokkeslettet. De som kan og vil møter opp.

Hvis ikke så renner det bare ut i sanden fordi det er ALTID noen som ikke kan. Derfor må en overse slike ting og være glad for de som kan og vil på det tidspunktet en har satt opp.

Og slapp av, jeg kommer ikke :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

Det er flest som kan i ukedagene mandag til torsdag. Hva med klokken 19 slik at folk kommer seg hjem og får skiftet og sånn etter jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må ta tak og aliere seg men minst en person. Disse to sier da et det blir KG-treff på DEN datoen og DET klokkeslettet. De som kan og vil møter opp.

Hvis ikke så renner det bare ut i sanden fordi det er ALTID noen som ikke kan. Derfor må en overse slike ting og være glad for de som kan og vil på det tidspunktet en har satt opp.

Og slapp av, jeg kommer ikke :klemmer:

Hadde du kommet så hadde jeg jammen meg satt meg på flyet og kommet helt til oslo bare for å møte deg :kyss:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei!

Det ser ut som om ikke dette har blitt noe av foreløpig?

Jeg kunne gjerne tenke meg å være med. Har nettopp meldt meg inn i forumet, og trenger noen nye venner i Oslo-området. Bor i Asker selv, men har ikke bodd her så lenge, og synes det er veldig vanskelig å bli kjent med folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde dette vert Herreguiden hadde dette treffet, og flere til, vert utført flere ganger allerede.

Og hadde det vært språkguiden hadde du stavet vært rett.. We live in an imperfekt world - deal with it.

Er det noen som kan tenke seg å sette opp en konkret dato for dette???

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MorAase

Og hadde det vært språkguiden hadde du stavet vært rett.. We live in an imperfekt world - deal with it.

Er det noen som kan tenke seg å sette opp en konkret dato for dette???

Hadde dette vÆrt språkguiden hadde jeg ikke vÆrt hÆr.

Forøvrig er det ikke no som hindrer deg i å sette en dato ;) *Notere at en hadde et poeng til å begynne med*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...