Gå til innhold

Hva skal vi gjøre med kjellerstua nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yngste jenta på 19 flytter sammen med kjæresten om et par mnd, og da blir kjellerstua stående der uten å bli brukt. Det har jo liksom vært stua hennes som hun kunne bruke som hun ville, ha venner på besøk der osv.

Har lovt henne sofaen som står der (3+2), muligens seksjonen også, så da blir det tomt. Begynte å tenke på at det er liten vits i å sette inn nye sofaer osv, ettersom vi rett og slett ikke kommer til å bruke rommet som stue. Så hva kan vi finne på der, tro?

Stua er ca 25 kvadrat, et godt rom som ligger sentralt i underetasjen. Vi har inngang der nede, så en ser deler av stua fra gangen. Et koselig rom med varmekabler i gulvet, samt ovn, men litt lite lys.

Ingen av oss har særlig plasskrevende hobbier, men vi kunne jo fått det nå :)Synes det er dumt at stua bare blir stående der, så vil gjerne ha ideer til andre bruksområder. Trimrom er jo en mulighet. Biljardbord også (men det driver ingen av oss med). Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yngste jenta på 19 flytter sammen med kjæresten om et par mnd, og da blir kjellerstua stående der uten å bli brukt. Det har jo liksom vært stua hennes som hun kunne bruke som hun ville, ha venner på besøk der osv.

Har lovt henne sofaen som står der (3+2), muligens seksjonen også, så da blir det tomt. Begynte å tenke på at det er liten vits i å sette inn nye sofaer osv, ettersom vi rett og slett ikke kommer til å bruke rommet som stue. Så hva kan vi finne på der, tro?

Stua er ca 25 kvadrat, et godt rom som ligger sentralt i underetasjen. Vi har inngang der nede, så en ser deler av stua fra gangen. Et koselig rom med varmekabler i gulvet, samt ovn, men litt lite lys.

Ingen av oss har særlig plasskrevende hobbier, men vi kunne jo fått det nå :)Synes det er dumt at stua bare blir stående der, så vil gjerne ha ideer til andre bruksområder. Trimrom er jo en mulighet. Biljardbord også (men det driver ingen av oss med). Flere?

Siden det er såpass mørkt likevel: Heng opp projektor og lerret, så blir det kinorom! Sikkert godt dempet mot støy (for naboene) siden den ligger delvis under jorda? Her kan det spilles høyt! ;)

• Liker 1
Skrevet

Kinorom var en kjempeide, syns jeg - men jeg hadde nok brukt det som trimrom, rett og slett.

Vet ikke hvor treningsinteresserte dere er, men en spinningsykkel og/eller ei tredemølle OG en tv - hadde vært et pbra ttreningsrom. Jeg liker å drive med yoga, så jeg hadde nok sørget for å ha ei matte i tillegg... men det er hver sin smak.

Ellers - liker du å sy? Systue er jo strålende moro å ha :)

Skrevet

Andre forslag:

- Bibliotek

- Kontor

- Vinkjeller

Skrevet

Jeg hadde ønsket å bruke det som trimrom med ett lydanlegg som gjorde at tak og vegger ristet. Elsker å trene i takten av dundrende musikk.

:ball:

Skrevet

Trimrom høres veldig bra ut, og det er mannen enig i :)

Det har vi jo virkelig bruk for også.

Skrevet

Andre forslag:

- Bibliotek

- Kontor

- Vinkjeller

oh, 25kvadratmeter med vin :tronderbart:

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

oh, 25kvadratmeter med vin :tronderbart:

Oh 25 kvadratmeter med bøker! :)

Skrevet

Oh 25 kvadratmeter med bøker! :)

50kvadrat med kos, bøker og vin! :rodmer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...