AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Vi kan ikke være sammen så mye som vi ønsker. Det er selvfølgelig et savn i blant. Men i går testet vi chattesex, og det anbefales virkelig som et substitutt for vanlig sex.
Gjest Lene21 Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Vi kan ikke være sammen så mye som vi ønsker. Det er selvfølgelig et savn i blant. Men i går testet vi chattesex, og det anbefales virkelig som et substitutt for vanlig sex. Sikkert en fin løsning ja. Var det på facebook? Eller kanskje på msn? Eller på skype?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Skype med kamera trenger ikke bli feil, nei.
Gjest Lene21 Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Skype med kamera trenger ikke bli feil, nei. hehe nei :gjeiper:
Viljaa Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Kan ikke påstå at jeg har prøvd, men tror virkelig ikke det er min greie altså. Jeg er i det hele tatt litt hysterisk for alt som har med sex å gjøre, og som kan loggføres. Tror litt semi-dirty meldinger er det lengste noen kan få meg til å gå. Men jeg har hatt telefonsex da. Bare at jeg faka det... Var vilt forelska i en da jeg gikk på vgs, og skjønte vel egentlig at han var på nippet til å ofre meg mot en annen jente. Utrolig hva man kan få seg til å gjøre bare en presser seg selv litt.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #6 Skrevet 23. september 2011 Dette var på kun chat, ikke bilder. Men jeg kan gå tilbake og lese meldingene om jeg kjeder meg en dag De ligger jo der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå