AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Har du skrevet noe i profilen din på en dateside, som ikke er like sant? Jeg er en jente som addet 2 cm til høyden min. Er 160, og skrev 162
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Har ikke skrevet noe som ikke er sant, har heller latt være å nevne det Er veldig streng med meg selv på å alltid holde ord og på å aldri (eller så sjeldent som mulig) lyve. 1
palle Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 hehe du får sikkert mange ekstra brev for de to cm. helt logisk :D 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Kunne fort ha gjort det, men aldri kommet så langt at jeg har giddet å skrive en seriøs (?) profiltekst.
Mr.Omg Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Har du skrevet noe i profilen din på en dateside, som ikke er like sant? Jeg er en jente som addet 2 cm til høyden min. Er 160, og skrev 162 Er du flau over å være 160? Jeg ser ikke helt poenget med å lyve på seg 2 cm Nei, jeg har ikke løyet på noen profiler jeg har hatt på nettet. Ser ikke poenget med det.
Gjest Eurodice Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 Har du skrevet noe i profilen din på en dateside, som ikke er like sant? Jeg er en jente som addet 2 cm til høyden min. Er 160, og skrev 162 Det tror jeg neppe noen legger merke til, om dere treffes i virkeligheten . 1
Gjest KateW Skrevet 23. september 2011 #7 Skrevet 23. september 2011 Nuvel, jeg har truffet noen menn som har vært 178 på nettet.... All den stund jeg er 178 selv har det vært veldig enkelt å se at de juger. Og jeg skjønner faktisk ikke hva som er vitsen, seriøst! 1
Rofl Skrevet 23. september 2011 #8 Skrevet 23. september 2011 Nop. Ville aldri gjort det. Hei min høye pene stalker ;P
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #9 Skrevet 23. september 2011 Har ikke vært så mye på datingsider, men da jeg prøvde det valgte jeg å ikke lyve for det hadde jo blitt så himla rart når de avslører løgnen (nor som sannsynligvis skjer om en blir godt kjent med deg)
lulle Skrevet 23. september 2011 #10 Skrevet 23. september 2011 Har inntrykk av at mange lyver på utdannelsen sin, det står at de har høyskole/universitet og så har de fagskole osv.. Gjerne menn i 40 årenen. Når jeg har spurt har de sagt at det var vanskelig å definere hvilket nivå skolegangen var på. jaja Hvis de faktisk ikke vet forskjell på høyskole/universitet og fagskole lurer jeg på hva annet de har mangelfull innsikt på. Jeg for min del toner egenskaper heller ned enn opp.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #11 Skrevet 23. september 2011 Ja, jeg skriver at jeg liker å trene, selv om jeg egentlig hater det Altså, jeg trener ganske ofte og hardt, men det er ikke fordi jeg liker det, men fordi jeg er forfengelig Egentlig LIKER jeg best å spise sjokolade i sofaen, men det høres ikke så kult ut;) 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #12 Skrevet 6. februar 2018 Nei, det har jeg ikke. Hvorfor skulle man det? Anonymkode: 3e034...d74
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #13 Skrevet 6. februar 2018 På 23.9.2011 den 18.00, AnonymBruker skrev: Ja, jeg skriver at jeg liker å trene, selv om jeg egentlig hater det Altså, jeg trener ganske ofte og hardt, men det er ikke fordi jeg liker det, men fordi jeg er forfengelig Egentlig LIKER jeg best å spise sjokolade i sofaen, men det høres ikke så kult ut;) Hahaha. Her sitter jeg og gafler innpå to sjokolader kjøpt til halv pris. Jeg tvangstrener av samme årsak og lider av kronisk dårlig samvittighet. Dette sier jeg selvsagt ikke om meg selv på profilen. Hater når de spør meg om hobbier. Får lyst til å si" nei, er dame, jeg. Jeg skravler med venninner og drikker vin på fritiden." Fra spøk til alvor så er vel menn mer opptatt av hobbier og noen få damer. Kjenner få voksne damer med hobbier. Strikke er vel egentlig hobby, men..noe annet kommer jeg ikke på. Anonymkode: f838c...686
WubWub Skrevet 6. februar 2018 #14 Skrevet 6. februar 2018 Nei hva skulle poenget med det være. Jeg vet at menn gjerne skryter på seg utdannelse og økonomi som de ikke har, de sier gjerne de er høyere enn de egentlig er og at de har mye større penis enn de i realiteten har, påfallende mange menn som har 20-25cm på internet. Disse gutta skyter seg selv i foten for damen er ikke blind og sannheten vil komme for en dag. Det som i praksis vil skje da er at damen skygger unna. For om han juger om sånne ting så kan man juge om andre ting. Uærlige mennesker kommer ikke langt.
Elaine Marley Skrevet 6. februar 2018 #15 Skrevet 6. februar 2018 Nei, jeg tror jeg er litt for ærlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå