Gå til innhold

Sport ?! ANYONE?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Japp!

Det er egentlig herlig forfriskende å ikke bli utsatt for SPORTtråder her på KG, men nå begynner det ENESTE - (vel, liker også å se på turn, isdans (heter det det?) og Fitness konkurranser inklusive kroppsbygging, for de sistnevnte er så grådig morsomme!!) - jeg bryr meg om innen sport og VM i hånball for kvinner begynner i dag!!

Juhuu!!!

Gleder meg som en unge. Jeg skal lage middagen klar, hoppe i dusjen, ta på kose nattetøy og jeg har kjøpt brus & snop!!

Juhuuuuuu!!!!

:hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg likar det mester av sport (men IKKJE turn. isdans og kroppsbygging... :lol: ) - og ser òg fram til handball-vm!

Skrevet

sport syns jeg er intetsigende og kjedelig... eneste som har litt undeholdningsverdi er de mest voldligste sportene slik som boksing og ishockey og slikt.... ikkeno er som og se en kar plante knyttneven i trynet til en annen kar mens du ler og bøtter nedpå noen iskalde pils..

vold er gøy!

Skrevet

Pip og D. Darko - anything goes....

:lol:

(liker selv disse kampsportene. Glemte å skrive det i farten! Og når det gjelder isdans (så OL da det var i Lillehammer), Fitness (har aldri sett EN hel episode) og Kroppsbygging ? (sett dokumentar-programmer)...men de kaller alt for sport asså!)

Skrevet

Sex er den store sportsgrenen her i heimen :sjarmor:

Skrevet

Eg saknar sjølvsagt eit sykkelforum her på KG.

:sukkar tungt og inderleg:

Skrevet

ikke lenge igjen nå....:klø:...lurer på om jeg skal droppe middagen, da jeg nå har spist en pose drops...uhmm...det er fest i ståa gitt!

Skrevet
Eg saknar sjølvsagt eit sykkelforum her på KG.

:sukkar tungt og inderleg:

:klappe trøste klappe Retz på hodet

:klem:

Gjest Dolphina
Skrevet

Jeg gleder meg kjempemasse!

Bare så synd jeg må drive med eksamener i tillegg...

Men må stikke. for nå setter det i gang snart!:)

:hoppe:

Skrevet

åh flyyy flate 15 - 12 -> :oops:

godt det er bare pause-resultat!

:D

Skrevet

Får ikke sett kampen jeg... :( Har ikke norsk TV. Ikke helt det samme med VG Nett likssom... Skal se den danske kampen senere da, men det er på ingen måte det samme det heller...

Jennifer

Skrevet

Jeg er veldig glad i idrett jeg. Spiller selv håndball, og dermed er også håndball-VM et naturlig høydepunkt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...