Obelix Skrevet 29. september 2011 #121 Del Skrevet 29. september 2011 hrmf... alltid skjer det så mye morro på sen kveld/natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene21 Skrevet 29. september 2011 #122 Del Skrevet 29. september 2011 hrmf... alltid skjer det så mye morro på sen kveld/natt.. Det er DA det skjer vet du :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 30. september 2011 #123 Del Skrevet 30. september 2011 skjønner det... sukk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 4. oktober 2011 #124 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Veldig lite pupper her, og veldig mye snakk... Jeg vet at alle kommer til å besvime av sjokk hvis de ser puppene mine! jeg er veldig heldig egentlig, har ganske store pupper med slank kropp! en flott kombinasjon :gjeiper: . Puppene mine er store som henger, men ikke flate hengepupper nei, så de er egentlig veldig vakre. Men en ulempe er at alleeeee tror at det er silikon!:S det er skikkelig kjipt, silikondamene ødlegger for oss som har ekte.. Bare hvis jeg viser meg naken, så kan man se at de ikke er fake;) Du kan jo ikke skryte slik og ikke vise! Endret 4. oktober 2011 av hulaboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 10. oktober 2011 #125 Del Skrevet 10. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå