Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

er ikke puppene mine pene??

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Skrevet

De ser sikkert flotte ut nakne! :fnise:

Skrevet

er ikke puppene mine pene??

haha. synes jeg hadde sett deg med de greiene der. blir vannskelig å løfte deg med de vet du.

Skrevet

Silikonpupper er IKKE noe pent i det hele tatt.

Du tror da ikke at det er hennes, eller gjør du? :roll:

Skrevet

Du tror da ikke at det er hennes, eller gjør du? :roll:

Jeg vet jo at det ikke er hennes pupper.

Jeg uttalte meg på generelt grunnlag.

Skrevet

Hadde jeg skjønt hvordan jeg lastet opp bilde skulle jeg gjort det :D

Skrevet

Det er tanken som teller, så bare finn noen bra pupper på google.

Skrevet

Jeg vet jo at det ikke er hennes pupper.

Jeg uttalte meg på generelt grunnlag.

Ok, beklager. :)

Skrevet

Det er tanken som teller, så bare finn noen bra pupper på google.

Njaaaaaaaa, ikke helt det samme.Poenget med hele tråden var jo å poste et bilde av puppene våre, ikke av noen som helst pupper vel?

Ok, beklager. :)

Ingen problem :)

Skrevet

Njaaaaaaaa, ikke helt det samme.Poenget med hele tråden var jo å poste et bilde av puppene våre, ikke av noen som helst pupper vel?

Poenget med tråden var å poste den teite nyhetsoppdateringa til fox news, men det virker ikke som at det var en eneste person som forsto det :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet

haha. synes jeg hadde sett deg med de greiene der. blir vannskelig å løfte deg med de vet du.

naaaai, de må fjernes! jeg synes det er så artig at du driver å løfter meg opp som en fjær stadigvekk :ler:

Skrevet

Poenget med tråden var å poste den teite nyhetsoppdateringa til fox news, men det virker ikke som at det var en eneste person som forsto det :fnise:

Nå skjønner jeg ingenting altså...

Skrevet (endret)

naaaai, de må fjernes! jeg synes det er så artig at du driver å løfter meg opp som en fjær stadigvekk :ler:

hehe. du var jo ikke akkurat så tung da.

Endret av padawan
Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting altså...

Det var en artikkel som handla om at menn blir så friske og sunne av å se pupper. De hadde forska på det, så da la jeg den ut her, og sa at folk måtte være veldedige og donere puppene sine, så gutta kan få bedre liv.

Skrevet (endret)

Det var en artikkel som handla om at menn blir så friske og sunne av å se pupper. De hadde forska på det, så da la jeg den ut her, og sa at folk måtte være veldedige og donere puppene sine, så gutta kan få bedre liv.

Ble du friskere nå ???????? Hahahaha !!!!!!

Redigert : Bildet fjernet.

Endret av Lene21
Skrevet

Hehehe, nå blei jeg veldig frisk! Man blir selvfølgelig mest frisk av pupper med farge, men svarthvitt er kos deg også :jepp:

Skrevet

Hehehe, nå blei jeg veldig frisk! Man blir selvfølgelig mest frisk av pupper med farge, men svarthvitt er kos deg også :jepp:

Svart-hvitt er kunst,derfor foretrekker jeg det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...