Gå til innhold

Puppetråd

Yme

Anbefalte innlegg

Gjest Linda sofie

Det er vel nettopp det jeg ikke orker. Vet nøyaktig hvordan kommentarene kommer til å bli, også blir hele tråden en silikontråd istedet for en koselig puppetråd som skal hjelpe dere menn til bedre livskvalitet! :)

Type 1: "Det ser ut som to oppblåste ballonger. Skikkelig stygt og unaturlig!"

Type 2: "FAKE!!!!"

Type 3: "Hvorfor har du silikon HL? Er du virkelig så usikker som person??"

Type 4: "Jenter med silikon er noe av det verste jeg vet!"

Type 5: "Plastpupper er ikke ekte pupper, så de har ingenting i denne tråden å gjøre!"

Type 6 (den aller koseligste): "Dette er ikke ment som å være frekk, men jeg synes ikke puppene dine var noe fine. De ser utrolig asymmetriske ut og kirurgen ser ut til å ha gjort dårlig arbeid."

So I'll pass! ;)

Er nettopp derfor jeg heller ikke gidder å legge ut bilde av puppene mine. For da blir det garantert mye drittslenging om silikonpupper som alltid. Vet jo hva de fleste på KG mener om silikon.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes silikonpupper er pent, om det ikke er skikkelig overdrevent. Om noen velger silikonpupper så er vell det hver enkelts beslutning. Jeg synes puppene blir mer fine runde og faste med silikon, og ikke sånn halveis asymmetrisk og daffe slik mange normale pupper er, de som har naturlige spenstige og flotte pupper er heldige!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes silikonpupper er pent, om det ikke er skikkelig overdrevent. Om noen velger silikonpupper så er vell det hver enkelts beslutning. Jeg synes puppene blir mer fine runde og faste med silikon, og ikke sånn halveis asymmetrisk og daffe slik mange normale pupper er, de som har naturlige spenstige og flotte pupper er heldige

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg ikke sikker på. Jeg har arvet dem av faren min, så you be the judge.

Pappa:

post-35279-0-82657800-1317146437_thumb.j

Ooh, jeg skulle gjerne likt å sitti i den tittsklemma der, for å si det sånn :lur:

Kål mi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ThatWoodcut

Ooh, jeg skulle gjerne likt å sitti i den tittsklemma der, for å si det sånn :lur:

Kål mi!!

Deilig! Jeg får vel barbere meg først da, selv om jeg heldigvis ikke arvet fullt så sterk hårvekst som pappa har :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde også du var den eneste som likte det, helt til jeg fant gleden i å flette damers brysthår. Jeg har en sexfantasi om å hekle et helt teppe en dag :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hva skal vi jenter se på da? Pungen til guttene? :sjenert:

Ja,dette var en god ide :)

Jeg trodde også du var den eneste som likte det, helt til jeg fant gleden i å flette damers brysthår. Jeg har en sexfantasi om å hekle et helt teppe en dag :rodmer:

Og du slutter ALDRI å imponere oss , Yme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at alle kommer til å besvime av sjokk hvis de ser puppene mine! jeg er veldig heldig egentlig, har ganske store pupper med slank kropp! en flott kombinasjon :gjeiper: . Puppene mine er store som henger, men ikke flate hengepupper nei, så de er egentlig veldig vakre.

Men en ulempe er at alleeeee tror at det er silikon!:S det er skikkelig kjipt, silikondamene ødlegger for oss som har ekte.. Bare hvis jeg viser meg naken, så kan man se at de ikke er fake;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...