Gå til innhold

Betent, svær kule av en kvise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg merka i går at den begynte å bygge seg opp innenfra og pressa på med betent væske. Nå har jeg kneppa og kneppa for å få ut denne betente blande væsken, men det går aldri tomt. Nå har jeg et stort horn midt i panna, og hele panna gjør vondt når jeg beveger ansiktet!!! Jeg har bare en natt å gjøre den bedre på, i morgen skal jeg nemlig noe viktig!! :((( Har noen råd??? Jeg er desperat!! Føler meg så STYGG!! HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnelapp

Tørk med pyrisept med jamne mellomrom, det fjernar bakteriane, og hindrar ein ny byll, iallfall. Slikt brukar å dempe seg mykje over natta når det no er heilt reint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde samme med meg også. Hadde en slik en på haka jeg pella alt gørre ut likevel kom det tilbake så fant jeg TETRE olje i skapet og den har tørka ut drittet. Så hvis du har tetreolje hjemme påfør litt på en q-tip og sett det på kvisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ingen mirakelkur men prøv vichy normaderm concentrate. Du får kjøpt den på apoteket, det er en liten hvit tube med grønt lokk.

Denne fungerer bra på underliggende kviser og krymper den uten at vesken kommer ut, men hvis kvisen er veldig betent nå så vil det nok ta noen dager før den verste hevelsen går ned

prøv potetmel hvis ikke du bor i nærheten av døgnåpent apotek. IKKE klem og ta på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...