AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #1 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg merka i går at den begynte å bygge seg opp innenfra og pressa på med betent væske. Nå har jeg kneppa og kneppa for å få ut denne betente blande væsken, men det går aldri tomt. Nå har jeg et stort horn midt i panna, og hele panna gjør vondt når jeg beveger ansiktet!!! Jeg har bare en natt å gjøre den bedre på, i morgen skal jeg nemlig noe viktig!! (( Har noen råd??? Jeg er desperat!! Føler meg så STYGG!! HJELP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 22. september 2011 #2 Del Skrevet 22. september 2011 Tørk med pyrisept med jamne mellomrom, det fjernar bakteriane, og hindrar ein ny byll, iallfall. Slikt brukar å dempe seg mykje over natta når det no er heilt reint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 22. september 2011 #3 Del Skrevet 22. september 2011 Skjedde samme med meg også. Hadde en slik en på haka jeg pella alt gørre ut likevel kom det tilbake så fant jeg TETRE olje i skapet og den har tørka ut drittet. Så hvis du har tetreolje hjemme påfør litt på en q-tip og sett det på kvisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 22. september 2011 #4 Del Skrevet 22. september 2011 det er ingen mirakelkur men prøv vichy normaderm concentrate. Du får kjøpt den på apoteket, det er en liten hvit tube med grønt lokk. Denne fungerer bra på underliggende kviser og krymper den uten at vesken kommer ut, men hvis kvisen er veldig betent nå så vil det nok ta noen dager før den verste hevelsen går ned prøv potetmel hvis ikke du bor i nærheten av døgnåpent apotek. IKKE klem og ta på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #5 Del Skrevet 22. september 2011 Ok, takk for tips. Da tar jeg pyrisept og så potetmel på! Håper på det beste!! TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå