AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Traff en gutt på nettet for en mnd tid siden. Vi fant godt tonen både på chatt og etterhvert på telefonen. Vi bor ganske langt unna hverandre og har derfor ikke møttes. Men vi hadde planlagt at han skulle komme og besøke meg etterhvert. Vi har kjempemasse på telefon, kunne sitte i flere timer. Og har chatta litt nesten hver dag. Han har gitt meg masse komplement og har flørta mye. Han virka som en snill og god gutt. Og jeg har fått inntrykk av at han er interessert. Får da hakeslepp når jeg i dag på facebook ser han har har blitt sammen med en dame. Har riktignok ikke snakka med han på noen dager. Men dette må ha gått fort i svingene, eller han hadde kanskje flere? Vet jeg burde heve meg over det, men føler meg så lurt. Han burde iallefall fortald det til meg, før han la det ut på facebook.....Fikk lyst til og sette en litt stygg melding på veggen hans, men er barnslig. Hva hadde dere gjort, bare gått videre eller send han en mld? Hadde det vært en jeg bare hadde snakka litt med på nettet så hadde det ikke gjort noe. Men jeg har brukt så mange kvelder sammen med han(selv om vi ikke er på samme sted). Måtte bare få det ut!!!!!!
Viljaa Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Skjønner at det er kjipt, men han er nok verken den første eller siste som bruker nettet til å kanskje utgi seg litt for noe man ikke er...
Savagedlight Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 (endret) Kommer jo litt an på, men må være ærlig og innrømme at det hadde frista å poste på facebook-veggen hans om de sexy telefonsamtalene. Men hevngjerrighet til side, så er det vel like greit at det skjedde før du ble mer involvert med han. Tydeligvis så er han ikke til å stole på! Endret 22. september 2011 av Savagedlight
Kamikatze Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Hmm... Trodde det bare var jenter som deitet en hel drøss med gubber "for å bestemme seg". 2
LoneWolf Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Bare ignorer og glem ham ettersom han tydeligvis ikke var noe å samle på. Han hadde vle bare tid å sviav så han fant ut at han trengte noen å "leke med" mens han jaktet i hjemtraktene. Du har det sikkert mye bedre uten en fyr som det
LoneWolf Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 (endret) Bare ignorer og glem ham ettersom han tydeligvis ikke var noe å samle på. Han hadde vel bare tid å svi av så han fant ut at han trengte noen å "leke med" mens han jaktet i hjemtraktene. Du har det sikkert mye bedre uten en fyr som det sorry for dobbel post, trodde jeg trykket rediger xP Endret 22. september 2011 av LoneWolf
makkapakka Skrevet 23. september 2011 #7 Skrevet 23. september 2011 å har du og vært ute for han der... glem han uten å si noe hverken på sms, chat eller facebook. Det er det beste.. får han vite at du er skuffa så får han bare enda mer selvtillit..
Rofl Skrevet 23. september 2011 #8 Skrevet 23. september 2011 Glem (om mulig). Finnes garantert noen bedre der ute
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #9 Skrevet 23. september 2011 Ts her ja gidder ikke bruke med energi på han, godt han visste sitt sanne jeg. Har blokkert han fra facebook og sletta telefonnummer. Og er helg og jeg skal på byen, livet er ganske bra he he....Takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #10 Skrevet 23. september 2011 Stupid bitches gets what they deserve
Gjest Katten. Skrevet 24. september 2011 #11 Skrevet 24. september 2011 Det kan være at han er som meg: om jeg ikke møter mennesker personlig, så... mister de på en måte "verdien" for meg. Dvs at jeg aldri har klart nettdating, da jeg mister interessen etter ekstremt kort tid. I tillegg er det jo veldig utbredt med å date flere samtidig, i tiden vi er i nå. Noe begge kjønn bedriver over en lav sko.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #12 Skrevet 25. september 2011 Men undersøk det først iallfall. Jeg kjenner flere som har tullekjærster eller er gift med tull på facebook. Facebook bør man ikke ta seriøst. Søstern min er bare 16, men er liksom-gift med en klassekamerat uten at de er sammen eller er interessert i hverandre. Så undersøk det først før du tar forhastede konklusjoner. Om det er slik at han virkelig er sammen med noen, så er det jo teit av han å offentliggjøre det om han har noe på gang med deg ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå