Gå til innhold

Rammemadrass eller seng med madrass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny seng, men er usikker på om jeg skal kjøpe rammemadrass eller seng med madrass i. Hva ville dere valgt?

Skrevet

Jeg ville valgt en seng med utskiftbar madrass. Kjøpte rammemadrass til to i familien og ingen av dem liker dem.

Skrevet

Jeg ville valgt en seng med utskiftbar madrass. Kjøpte rammemadrass til to i familien og ingen av dem liker dem.

Rammemadrasser kan da ofte brukes i vanlege senger berre utan sengebunn. Så viss det er sengestammen dei savner så kan jo det skaffes i etterkant. Berre ta av beina på rammemadrassa.

Skrevet

Vi har sånn rammemadrass (3 madrasser over hverandre), og vil ha vanlig neste gang, mye koseligere :P

Skrevet

Vi har sånn rammemadrass (3 madrasser over hverandre), og vil ha vanlig neste gang, mye koseligere :P

?? Seng med bare madrasser er kontinentalseng. Om du savner sengestamme og sengeramme så kan du bare kjøpe det utenom. Vi har en kontinentalseng med en slik sengestamme: Min lenke

Kontinentalseng: Min lenke

Rammemadrass: Min lenke

Man kan fint ha både rammemadrass og kontinental seng med sengeramme/stamme. :)

Skrevet

Vi har kontinentalseng, og jeg foretrekker helt klart det eller rammemadrass framfor "vanlig seng". Man slipper harde kanter og man slipper å sparke tærne borti fotenden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...