Gjest sexysadie Skrevet 2. desember 2003 #1 Skrevet 2. desember 2003 håpe at dette forholdet ikke blir så langvarig..... (Jeg vet den var dum og umoden.)
Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2003 #2 Skrevet 2. desember 2003 håpe at dette forholdet ikke blir så langvarig..... (Jeg vet den var dum og umoden.) begynner du å ta litt selvkritti SS? Hvorfor må dere ha hundepass til hundene? Klarer ikke de å være hjemme noen timer alene? Bor de langt i fra dere?
Gjest sexysadie Skrevet 2. desember 2003 #3 Skrevet 2. desember 2003 begynner du å ta litt selvkritti SS? ? Nei, jeg har blitt voksen og ansvarlig.... :blunke:
Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2003 #4 Skrevet 2. desember 2003 Huffa meg SS, er ikke alltid like lett i den voksne verden, men hva vet vel jeg Fy skam deg Madammen som ødelegger en seriøs tråd *klasker fingrene til Madammen*
Gjest sexysadie Skrevet 2. desember 2003 #5 Skrevet 2. desember 2003 Huffa meg SS, er ikke alltid like lett i den voksne verden, men hva vet vel jeg Fy skam deg Madammen som ødelegger en seriøs tråd *klasker fingrene til Madammen* Med avatarer som det vi to har kan vi ikke rekne med å bli tatt dødsseriøs uansett...
Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2003 #6 Skrevet 2. desember 2003 Med avatarer som det vi to har kan vi ikke rekne med å bli tatt dødsseriøs uansett... Og hva er det som er gale med min avartar? :evil: Huff a meg der sporet jeg av igjen :oops: Og de som tok SS sitt innlegg seriøst, bør lese hva hun skrev under også.
Gjest sexysadie Skrevet 2. desember 2003 #7 Skrevet 2. desember 2003 Og hva er det som er gale med min avartar? :evil: Huff a meg der sporet jeg av igjen :oops: Og de som tok SS sitt innlegg seriøst, bør lese hva hun skrev under også. enkelte tok meg virkelig bokstavelig ja..... Ingenting er galt meddin avatar.
Gjest Madam Felle Skrevet 2. desember 2003 #8 Skrevet 2. desember 2003 Ser du SS, det kommer ikke an på avartaren. Folk tar en seriøst uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå