Gå til innhold

NSPCA vil åpne dyrevelferdssenter i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper ikke jeg bryter noen regler ved å legge ut dette, men har lyst å få det ut til så mange som mulig!

NSPCA ønsker altså å kjøpe Fanaseter i Bergen for å gjøre det om til Norges første dyrevelferdssenter. Jeg tror de kunne gjort så uendelig mye godt for dyr i Norge dersom de fikk dette senteret! Prisen på Fanaseteren er blitt satt ned fra 8,5 til 6,5 millioner, men det er fortsatt mye penger for en frivillig organisasjon. De har i den forbindelse startet en innsamlingsaksjon som garanterer giveren pengene tilbake dersom det ikke blir samlet inn nok penger til å kjøpe. Jeg vet at mange på kvinneguiden og spesielt her inne på kjæledyrforumet er opptatt av dyrenes velferd, så jeg tenkte dette kunne være av interesse for flere enn oss bergensere. Jeg ville ihvertfall ha visst det dersom de trengte støtte til et dyresenter et annet sted i landet!

Siterer litt fra NSCPA.no

NSPCA er en frivillig dyrevernsorganisasjon som ønsker å kjøpe Fanaseter. Intensjonen med kjøpet er å opprette et dyrevernssenter av internasjonal standard. Senteret skal bestå av veterinærklinikk, oppstallingplass for hjemløse/ vanskjøttede kjæledyr og gårdsdyr, karantene, kontor, bruktbutikk og cafe. På senteret håper NSPCA å kunne utøve dyrevern på et profesjonelt nivå.

Les mer hos Fanaposten og på NSPCA sine hjemmesider for mer informasjon.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk :D Håper de får dette til!

Skrevet

Håper virkelig de får dette til. Er det noen som fortjener mer hjelp så er det dyrene... :danse:

Skrevet

Så bra! Sprer dette videre og støtter det jeg kan. :)

• Liker 1
Skrevet

Dette er jeg med å støtter,det beste jeg har lest i hele dag :jepp:

Så utrolig flott at du sprer det på nettet :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...