Gå til innhold

Spons en vegetarianer!

Vil du sponse en veggis?  

1. 1. Vil du sponse en veggis?

• Ja
      6
    • Nei
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tipper jeg flere av oss begynner å bli lei av å høre sytinga til veggisene her inne.. Så av den grunn syns jeg vi skal starte opp en sponsor organisasjon her på KG.

Det hele er ganske enkelt.. Du velger ut en veggis som du kjenner og sponser han/hun ved og spise tre ganger så mye kjøtt som du vanligvis ville ha spist.. Da vil de bli ansvarlig for at dobbelt så mange dyr dør som hvis de ikke hadde vært veggis.

(her skulle det vært et bilde.. Men av en eller annen grunn så er visst ikke dette lov.. selvom dette er tillatt på alle andre forum med lik koding som dette)

Det eneste minuset er at du må trene mer for å holde vekta vedlike...

Men det er verdt det så lenge vi ødelegger fanesaken deres!

Jeg har nå pålagt meg å sponse: Gerotten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

møkkaforum... jeg fatter ikke mentaliteten her noen ganger... dette forumet blir styrt etter bestemor-mentalitet!! Hvorfor iallverden er det ikke lov med bilder???

ABSOLUTT ALLE de andre forumene jeg har vært innom som har lik php kode er det lov med bilder... så hvorfor ikke her?? :evil:

Skrevet

Jada, Donnie, jeg forstår din frustrasjon. Men, du skulle da vitterlig ha lest forumets regler før du begynte å poste her. Slik som jeg ikke gjorde. :sjarmor:

Jeg kjenner en Veggis, så jeg kunne jo sponset ham. Ihvertfall til etter jul. *Pinnekjøtt og ribbe, come my way..* :ler:

Skrevet
møkkaforum... jeg fatter ikke mentaliteten her noen ganger... dette forumet blir styrt etter bestemor-mentalitet!! Hvorfor iallverden er det ikke lov med bilder???

ABSOLUTT ALLE de andre forumene jeg har vært innom som har lik php kode er det lov med bilder... så hvorfor ikke her?? :evil:

Å lenke til bilete som ligg på andre serverar fører til at trafikken på dei andre serverane aukar når me ser bileta her på KG. Det kan vera eit problem av ulike grunnar:

[*]Den auka trafikken (som dei ikkje har glede av) kan føra til større rekningar. For dei som eig domena på dei serverane.

[*]Hot-linking (som det kallest) er oftast uønska av bl.a. grunnen som er nemnd over. Det er òg kalla bandbreiddetjuveri

[*]Biletet det er lenka til treng du ikkje ha kontroll over - og det kan dermed endra karakter totalt. (Som fortalt på dataforumet - eit fint bilete kan skiftast ut med "den og den er ein tjuv", eller bilete du slett ikkje vil sjå...)

Eg meinar eg har lest Gry gi opp det første som (ei) årsak til politikken som blir ført.

Skrevet

Jeg kjenner ingen vegetarianere, men sponser den første som kommer inn på denne tråden!!!! :sjarmor:

Skrevet

Da jeg er gravid og spiser for tre (virker iallefall sånn) så kan jeg jo sponse to jeg da! Mye god kjøttmat framover nå! :briller:

Skrevet

Jeg spiser kjøtt fra både gris og ku hver dag så vet jeg at to dyr har fått en kule i skallen på min regning.

Skrevet

er ikke vegetarianer, elsker kjøttet mitt :D

men må si at denne diskusjonen var svært barsnlig. voks opp Donnie.

Skrevet

Hva med å respektere andres valg for hvordan de vil leve :-?

Skrevet

jeg er bare 20 så jeg gidder ikke vokse opp helt enda :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...