Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjør man med tonedøve venner som tror de kan synge og absolutt må synge med på hver jævla dumme sang vi hører på?

Jeg har en venn som lett blir fornærmet (tåler null kritikk) og som absolutt må synge med på alle sanger. It's driving me crazy!!! Egentlig har det ingenting å si om en kan synge eller ikke fordi når jeg hører på en sang, vil jeg høre på den og ingen andre, MEN når en på toppen ikke kan synge blir det litt for mye. JEG ORKER IKKE MER! Hvordan kan en be noen slutte og synge, når de selv tror at de er kjempe flink? Jeg har aldri oppmuntret vennen min til å synge. Jeg har aldri sagt at han er flink til det. På den annen side har jeg aldri sagt at han ikke er flink til det (duh... fordi de er slemt).

Noen som kjenner seg igjen i denne situasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meld ham på Idol of få en nøytral dommer til å fortelle ham at han ikke kan synge.

• Liker 3
Skrevet

Jaaa det er irriterende. Vil jo høre på musikken som den ER, hvor vanskelig kan det være å forstå. Det er forskjell på å synge litt med på favorittlåta, og å synge med på ALT, hele tida!

Nei, har ingen forslag.. jeg bare holder ut av hensyn til vedkommende. Har ikke samvittighet til annet, tenker at det er jo en bagatell sammenlignet med hvis hun blir lei seg. Heldigvis kjenner jeg bare en sånn sangglad sak :fnise:

Skrevet

når han/hun spør om hun er flink, skal fortsette eller sånne ting, så kan du si "du har så mange andre fine egenskaper"

Skrevet

Jo... :sjenert: det er vel kanskje best å ikke si noe. Men det er ikke veldig kjekt å høre på "You raised me up" og så begynner kompisen din å synge (seriøst) med. :klaske:

Det skjedde i går kveld. Nå... da mener jeg akkurat nå, synger han noe annet stygt. Help me!

Skrevet

Kompis? Si: "Seriøst, kan du slutte å herpe låtene mine?"

Skrevet

Kompis?

Ja, kompis. Som i venn. ;)

Skrevet

Ja, kompis. Som i venn. ;)

Mente mer sånn "han er en ordentlig kompis?"... ;) Ikke altså en kollega man bare treffer på jobb, en bekjent, venn av din venn e.l... ;) En kompis bør tåle en frekk, men ærlig kommentar i ny og ne! ;)

Selv takler jeg min tonedøve venninne med å le og si "døh, greit nok at du gauler med til møkkapop'en i bilen, men om du våger å synge med til *insert favoritt-artist/låt* én gang til skal jeg gi deg like mye smerte som ørene mine får når du synger"... ;) Hun tåler det og bare ler! :gjeiper:

Skrevet

For Jim i According to Jim funket det å ta opp syngingen og spille av for kona si etterpå :gjeiper:

Eg har ingen problemer med å si til venner at de ikkje kan synge, om de blir fornærma så får de heller bare bli det. Er ikkje min feil at de er tonedøve i tillegg til å synge fælt og de kan ikkje tvinge meg til å høre på det heller.

• Liker 1
Skrevet

Mente mer sånn "han er en ordentlig kompis?"... ;) Ikke altså en kollega man bare treffer på jobb, en bekjent, venn av din venn e.l... ;) En kompis bør tåle en frekk, men ærlig kommentar i ny og ne! ;)

Selv takler jeg min tonedøve venninne med å le og si "døh, greit nok at du gauler med til møkkapop'en i bilen, men om du våger å synge med til *insert favoritt-artist/låt* én gang til skal jeg gi deg like mye smerte som ørene mine får når du synger"... ;) Hun tåler det og bare ler! :gjeiper:

Nei ikke noe kollega. Veldig god venn, som jeg ser hele tiden. Eller ikke nå lenger fordi vi bor fra hverandre, men når vi sees er vi så mye som mulig i lag. ;)

Jeg greier bare ikke si til han at han ikke kan synge. Jeg hysjer av og til på han, men mer tørr jeg ikke. Hater når han gjør det, det er så jævlig kleint. :klaske:

Skrevet

Få ham med på en omgang SingStar. Hvis han er tonedøv (som du også sier), vil han ikke få mange poeng. Kanskje han tar hintet da?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...