louise123 Skrevet 22. september 2011 #1 Del Skrevet 22. september 2011 Noen som har noe forslag til hva som kan være temaet i FØRSTE KAPITTEL av boken Gift, av Alexander Kielland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #2 Del Skrevet 22. september 2011 Noen som gifter seg Eller noen som blir forgiftet Eller les selv, det er ikke så mange sider, jeg tipper boka ligger på nettet i nasjonalbibliotektes digitale arkiv, til og med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2011 #3 Del Skrevet 24. september 2011 http://www.skoleforum.com/stiler/analyse/det.aspx?id=2286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WendyClear Skrevet 25. september 2011 #4 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Kan ikke være sååå problematisk å lese ETT kapittel selv... Om du vil at tråden ikke skal framstå som en "hjelp meg med leksene mine tråd" brude du kanskje puttet den i kultur, litteatur og musikk kategorien. Da kunne du kommet med eksempler selv til hva DU tror er tema, for å bygge opp til en diskusjon framfor en måte å få svarene servert på sølvfat. Og nei, jeg ønsker ikke å svare på spørsmålet ditt Endret 25. september 2011 av WendyClear 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WendyClear Skrevet 25. september 2011 #5 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) dobbeltpost Endret 25. september 2011 av WendyClear Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå