'Lilly' Skrevet 15. mai 2002 #1 Skrevet 15. mai 2002 Tenker mye på min entré i kirken...... Jeg er utrolig lettrørt. Griner så fort jeg ser en brud, uansett om det er kjente eller ukjente. Noen har sagt til meg at de griner lett i andres bryllup, men at de ikke har gjort det i sitt eget p.g.a. alle tanker som svirrer rundt i hodet osv.. Jeg håper selvfølgelig på at dette også vil gjelde meg. Hva tror dere! (Vet i hvert fall at jeg ikke skal se på mamma, da hun er like ille - eller verre enn meg....)
Nikki Skrevet 15. mai 2002 #2 Skrevet 15. mai 2002 Hei. Ja, jeg er VELDIG lettrørt av meg. Jeg tar lett til tårene. Skulle sett meg da jeg så kronsprinsparet gifte seg... Skal ingenting til før tårene kommer. Tror jeg kommer til å gråte i mitt eget bryllup også. Uansett mange tanker i hodet eller ikke... Skal i allefall ha lommetørkle i nærheten.
Niso Skrevet 15. mai 2002 #3 Skrevet 15. mai 2002 Jeg trodde selv jeg skulle ta til tårene da jeg gikk oppover kirkegulvet, men gjorde det ikke - selv om det IKKE var langt ifra... Knærne skalv, hånda som holdt i buketten skalv (den andre i min fars arm...), og underleppa skalv noe vanvittig - har aldri vært så følelsesmessig berørt uten å grine jeg... Og jeg tar lett til tårene til vanlig... Det er UMULIG å forutsi hvordan man kommer til å reagere før man står der... Men et lite tips om lommetørkle: Jeg holdt mitt lommetørle skjult inni hånden som holdt buketten! Lett tilgjengelig, men ikke synlig for noen før det evt. brukes!
CecilieB Skrevet 15. mai 2002 #4 Skrevet 15. mai 2002 Jeg griner for et godt ord, men jeg felte ikke en tåre hele bryllupsdagen.12
Augustbrud02 Skrevet 16. mai 2002 #5 Skrevet 16. mai 2002 Det er mange av oss gitt! Det har vært noen tråder oppe om dette før også, og konklusjonen er bestandig at om vi begynner å gråte så gjør det jo ingenting! Det er jo bare flott og rørende. Jeg kommer garantert til å begynne å gråte. Håper selvsagt på å holde meg, men tviler på at det går. Jeg gråt en del under kronprinsbryllupet, og blir sikkert ikke noe bedre under prinsessebryllupet. Og for ikke å snakke om at jeg gråt da Monica fridde til Chandler i Friends da. Altså; jeg er lettrørt og kommer nok til å felle noen tårer denne dagen også. Vi skal også ha en del gjester som er like ille som meg, så dette kan bli spennende gitt. Moren min skal følge meg opp kirkegulvet og hun er hakket værre enn meg. Synes jeg ser oss gråte om kapp oppover kirkegulvet... 12
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #6 Skrevet 16. mai 2002 Jeg er vanligvis ikke så lettrørt, men kjente at klumpen kom i halsen da jeg så at både mamma og pateren stod med tårer i øynene. Det var innmari sterkt. Men før vi dro til kjerka hadde jeg nerver av stål - frisøren mente det ikke var så vanlig http://home.no.net/waraas12
Tussilago Skrevet 18. mai 2002 #7 Skrevet 18. mai 2002 Vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere når jeg skal gå opp kirkegulvet, men jeg er utrolig lettrørt. Forloveren min er også lettrørt så henne kan jeg ikke se på Kanskje jeg bare må se rett frem Dette blir spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå