Vestlandsjente Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 (endret) Hei dere! Står i maleklærne mine klar til å male speilet mitt fra svart til hvitt. Var å kjøpte maling istad, og fikk for meg at jeg ville ha det i høyglans (vet egentlig ikke hvorfor). I det jeg skulle til å male fikk jeg plutselig kalde føtter.. Stilen i leiligheten min er ganske myk, hvit og litt romantisk. Har ingen høyglansmøbler fra før av utenom en tvbenk (som henger på veggen) fra IKEA som er ganske moderne. (som samboer valgte ut). Hva tror dere? Er same type speil som dette, bare at mitt er finere og mer for seg gjort: Link Takk for rask tilbakemelding! Vil male nååå! hihi Endret 22. september 2011 av Vestlandsjente
sequin Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 fra hviott til svart eller fra svart til hvitt? 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Det er kjempefint med høyglans, synes jeg. At du ikke har noe annet i høyglans gjør da ingenting. Fint med variasjon, spesielt hvis mye er hvitt. Sett i gang å male, sier jeg. Lykke til:)
Vestlandsjente Skrevet 22. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2011 Ser jeg har surret litt! Jeg mener fra svart matt til høyglans hvitt! Så jeg burde gå for det?
sequin Skrevet 23. september 2011 #5 Skrevet 23. september 2011 Ja, det burde du! Min leilighet er også veldig "myk" i myke hvitfarger, men tv-benken min og sengen min er malt i hvit høyglans, det er egentlig kjempepent Og det kan hende at selve speilet vil ta litt av glansen til malingen også
Kontormus Skrevet 23. september 2011 #6 Skrevet 23. september 2011 Kjør på! Er sikker på at det blir fint!
Vestlandsjente Skrevet 24. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2011 Da har jeg malt første strøket! Det ble...ikke så veldig pent. Men første strøket blir jo aldri pent. Gleder meg til å se hvordan det blir til slutt! Kan se ut som om jeg trenger 3 strøk her, siden det var fra svart til hvitt! Takk for tilbakemeldingene deres! :-)
juliane Skrevet 24. september 2011 #8 Skrevet 24. september 2011 Ble veldig inspirert av denne tråden i går og har også nå malt første strøket på et gammelt speil jeg egentlig hadde tenkt å kaste. Ikke høyglans her da, 40 glans siden det er det vi har brukt på alt av listverk o.l. På listene holdt det med to strøk, men de var ganske lyse fra før, men tror nesten jeg også trenger tre strøk på det svarte speilet altså. Heldigvis tørker jo malingen raskt, så det tar ikke så mange timene før det er ferdig!
Kontormus Skrevet 24. september 2011 #9 Skrevet 24. september 2011 Det blir sikkert penest å male tynt, og det har dere sikkert gjort. Blir nok bra når malingen blir orntlige dekkende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå