nummer 2 Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Jeg hadde positiv digital el test og temperaturøkning + murringer for nøyaktig en uke siden. El testen var bare positiv noen timer, og den var etterfulgt av syke murringer og smerter der nede. Jeg regner derfor selvsagt med at eggløsning var rett etter el-testen. Jeg pleier ikke å ha særlig el-slim i det hele tatt til vanlig. Hverken, før, under eller etter el. Men, nå- en uke etter har jeg plutselig fått strekkbar eggehvite slim. Er dette normalt da?? Murringene tok pause i to dager og er nå tilbake igjen. Jeg er 7DPO. Kanskje litt overanalysering av kroppen for øyeblikket;)
Gjest Dorey Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Jeg hadde også dette, og jeg stusset fælt. Og jammen var jeg ikke gravid! Har hatt mye sånt slim senere i graviditeten også. Krysser fingrene for deg!
nummer 2 Skrevet 22. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2011 Håååååpe håååpe!! Men, regner med det kan komme av alt annet også!! Takk!! Og gratulerer så mye:)
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 Positive eggløsningstester og eggløsningslim er ikke garantert for eggløsning. Det kan være at kroppen prøver å lage en eggløsning til hvis du ikke hadde eggløsning første gangen. Da kan man få symptomer på det en ny gang. Men det kan jo være mye annet også. Du må dessverre bare vente å se om mensen kommer til vanlig tid.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2011 #5 Skrevet 23. september 2011 Nederst på siden i denne linken står det at man kan få et spesiellt slim ca en uke etter EL. http://www.pernille.info/cervixsekret.htm Vi må nok alle lære oss og bare vente til mensen uteblir desverre. Ingen av tegnene på forhånd kan være sikre tegn på noe som helst.
nummer 2 Skrevet 23. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2011 Nederst på siden i denne linken står det at man kan få et spesiellt slim ca en uke etter EL. http://www.pernille.info/cervixsekret.htm Vi må nok alle lære oss og bare vente til mensen uteblir desverre. Ingen av tegnene på forhånd kan være sikre tegn på noe som helst. Kan du hjelpe meg å tolke denne?? 'Våtere utflod (og evt litt lavere temp) ca en ukes tid etter eggløsning er ikke et tegn på tilbakevendende fruktbarhet, men simpelthen et resultat av østrogenet som får en liten opptur. Østrogen er årsaken til lav temp og våtere utflod før eggløsning, og det samme kan skje når denne toppen kommer.' Hva vil dette si egentlig?? Jeg temper- er rimelig sikker på el for en uke siden. Jeg temper. Fikk dipp, og økning etter el, samt el tester. Har også tatt pergo, som pleier p funke å 'gi meg el'. Men, nå- en uke etter gikk tempen plutselig ned 0,5, og uvanlig vått der nede. Å vente er en fin ting.... Om en hadde klart det;) Nå tåler jeg det som at denne østrogenforandringen betyr - ikke gravid !? Har også problemer med stoffskifte, som sto foreslått der hvor det sto kroppen produserte nytt el slim en uke etter el. Men, dette stoffskifteproblemet er under kontroll med medisiner.
Athene Skrevet 24. september 2011 #7 Skrevet 24. september 2011 Temptipp og våtere utflod en uke etter eggløsning er østrogenbølgen, mange misstolker denne som festedipp, eller trur at det var en festedipp dersom det senere viser seg at man er gravid. Pergo medfører en rekke symptomer og som regel annerledes utflod enn ved en vanlig syklus. Hver pergo-syklus jeg har hatt har vært full av "gravid" symptomer. Så det er veldig riktig som AB over meg sier, det er ikke stort annet å gjøre enn å vente og se om mensen dukker opp. 1
nummer 2 Skrevet 24. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2011 Temptipp og våtere utflod en uke etter eggløsning er østrogenbølgen, mange misstolker denne som festedipp, eller trur at det var en festedipp dersom det senere viser seg at man er gravid. Pergo medfører en rekke symptomer og som regel annerledes utflod enn ved en vanlig syklus. Hver pergo- syklus jeg har hatt har vært full av "gravid" symptomer. Så det er veldig riktig som AB over meg sier, det er ikke stort annet å gjøre enn å vente og se om mensen dukker opp. Skulle ønske jeg var kommet der at jeg kunne slå meg til ro med å bare vente;) Men, 2 dager med tempfall- DPO-dag 8 og 9, ingen følelse av noe på gang, så regner vel toget som gått denn pp'en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå