Missycat Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Eg har nettopp kjøpt YSL touche eclat nr 1, og det viser seg at den er altfor rosa for meg då eg har olivenhud (ganske så gul). Vil nr 2 blir for mørk? Kva andre highlighters/tryllepennar anbefalar dykk i staden? Kunne gjerne og tenkt meg ein til fest som er litt meir skimmer i enn YSL for å få ei enno finare effekt.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Her er en sammenligning av de fargene, http://bp3.blogger.com/__8kI11wxo2I/SFcuBbEZ6YI/AAAAAAAAAEg/mWGD8YTKiG4/s400/YSL+Touche+Eclat+(Medium).jpg 1
Rosebud Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Jeg synes ikke nummer 2 er noe mørkere enn nr 1, om noe er den pittelitt lysere. Den er bare mindre rosa, og mye finere synes jeg. Min absolutte favoritte er Lancome teinte miracle, men det er ikke noe skimmer i den da. Dior sin er også god
Rainbow Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Jeg bruker nr 2, og den er nesten for lys til meg, men ikke for rosa. 3'ern har jeg også brukt, når jeg har blitt sommerbrun feks. Du burde gå i parfymeri og spørre hvilken de mener passer best til deg.
Missycat Skrevet 26. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2011 Takk for gode svar og fargesamanlikning! Det ser ut som nr 2 kan passe meg bra - skal stikke i eit parfymeri å få sjekka både farge, og Lancome og Dior sin
Missycat Skrevet 30. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2011 Og - no har det visst kome ein touche eclat farge 1.5! må sjekkast ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå