Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #1 Del Skrevet 2. desember 2003 Kan man ha sopp i underlivet uten å føle noe ubehag? Hvordan vet man da at det er sopp? Jeg har aldri hatt sopp - tror jeg. Har noe hvitt "gørr" mellom indre og ytre kjønnslepper, men har trodd at det bare har vært størknet utflod. Kan dette allikevel være en sopp infeksjon? Av og til (sjelden) klør det litt, men det går fort over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #2 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei Gjest. Har opplevd det samme som deg. Er 29 år og aldrig tatt noen form for behandling mot sopp. Hender seg at det "klør" litt og kommer utflod, men det går over etter få dager. Skifter undertøy 1-2 ganger pr dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 2. desember 2003 #3 Del Skrevet 2. desember 2003 Dette høres ikke ut som sopp, synes jeg. Men du kan lese her om utflod og årsaker og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå