Gå til innhold

Blek i ansiktet av dataskjermen?

Anbefalte innlegg

Gjest dunebuggy
Skrevet

Er det noen som vet om dataskjermen har negativ effekt på ansiktet?

At det er mulig å bli blek og slikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at man gjerne er blek om man sitter mye foran dataen er vel ikke dataen i seg selv, men det faktum at man sitter inne ;)

• Liker 1
Skrevet

Løsning: ta data`n med seg ut i sola! ;)

Skrevet

Løsning: ta data`n med seg ut i sola! ;)

pass på batteriet og de indre komponentene i så fall!

Gjest ΑnonymBruker
Skrevet

Har hørt at dataskjermer har en spesiell type stråling som peeler av all pigmentering i fjeset.

:ironi:

Som andre sier, er du blek, kom deg ut. Man kan faktisk plukke opp noe UV straling gjennom skydekket, dessuten får man frisk luft!

Skrevet

Ja, jeg tror man blir veldig blek og sliten av å sitter for lenge forran dataskjermen. Spesielt om man sitter nær dataskjermen! Jeg fikk masse rynker rundt øynene fordi jeg satt pal forran datamaskinen og itillegg ble jeg blek og slapp.

Men så begynte jeg å legge meg til rett tid, gikk en tur i frisk luft hver dag, og jeg satt bare litt forran datamaskinen hver dag, og da ble alt mye bedre for ansiktet :)

Nå jeg siller PS2, sitter jeg såpass langt ifra tv-en, så da har det ingen effekt, eneste er at jeg blir fryktelig kvalm om jeg sitter for lenge å spiller ...

Gjest dunebuggy
Skrevet

Ja, jeg har vært ute en tur i dag, og har som mål å være ute hver eneste dag så og si, selv om det er overskyet, da det ofte er det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...