AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Om et par uker skal jeg ta kjemisk peeling hos Ellipseklinikken! Vet ikke helt hva jeg kan forvente, da dette er første gangen. Noen som vil dele sine erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Jeg har også tenkt på det samme, så er det noen som vet?
lilla¤ Skrevet 27. september 2011 #3 Skrevet 27. september 2011 det lurer jeg og på, forteller du hvordan det går?
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #4 Skrevet 28. september 2011 Ingen som har erfaringer å dele? Selvfølgelig skal jeg si fra hvordan det gikk! Bare noen få dager igjen til jeg skal i ilden, gleder meg!
JollyJolly Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Spent på å høre hvordan det gikk!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #6 Skrevet 1. oktober 2011 Nå må du fortelle hvordan det gikk, hva dem gjorde og hvilken type peeling du tok.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #7 Skrevet 6. oktober 2011 TS her. I morgen er det en uke siden jeg tok kjemisk peeling på ellipseklinikken. Først renset hun huden, så noe avfettende greier, og så penslet hun på selve peelingen. Det svei noe ekstremt i et par minutter. Når det sluttet å svi, så tok hun på en gang til. Like vondt. Når det sluttet å svi, vasket hun alt av. Så tok hun på noen kremer. Jeg var litt rød i kinnene og i pannen etterpå, men gikk greit å gå hjem uten sminke. Neste dag var huden min normal igjen. Først i går begynte det å flasse bittelitt rundt nesa, men ellers er huden bare veldig tørr. Sminken har vanskelig for å feste seg. Jeg trodde alle huden skulle flasse av denne uken, så den nye, fine huden kom frem. Men det har ikke skjedd enda
Gjest Raggy Skrevet 6. oktober 2011 #8 Skrevet 6. oktober 2011 TS her. I morgen er det en uke siden jeg tok kjemisk peeling på ellipseklinikken. Først renset hun huden, så noe avfettende greier, og så penslet hun på selve peelingen. Det svei noe ekstremt i et par minutter. Når det sluttet å svi, så tok hun på en gang til. Like vondt. Når det sluttet å svi, vasket hun alt av. Så tok hun på noen kremer. Jeg var litt rød i kinnene og i pannen etterpå, men gikk greit å gå hjem uten sminke. Neste dag var huden min normal igjen. Først i går begynte det å flasse bittelitt rundt nesa, men ellers er huden bare veldig tørr. Sminken har vanskelig for å feste seg. Jeg trodde alle huden skulle flasse av denne uken, så den nye, fine huden kom frem. Men det har ikke skjedd enda Det spørs hvilken % peelingen du har tatt har og hva den heter.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #9 Skrevet 6. oktober 2011 Hvilken type peeling har du tatt, og hvor sterk er denne?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #10 Skrevet 7. oktober 2011 Tror det het Enerpeel? Eller SA peel? Det var første gangen, så de skulle ta svakt. Vet ikke %. Men jeg ser absolutt ingen forskjell. Har fått noen kviser. Huden er fortsat litt tørr, men er nesten normal igjen nå. Min konklusjon er at dette var bortkasta penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå