mousepad Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Jeg skylder treningssenteret jeg trener på 154 kroner som er betaling for timer jeg har benyttet meg av hos dem . Treningssenteret vil imidlertid ikke sende meg en faktura på dette beløpet , da de sier at det ikke lar seg gjennomføre i systemene deres og vil at jeg skal komme og betale beløpet i kassa , men da vil jeg jo ikke få noen dokumentasjon på at beløpet er betalt og hva det eventuelt gjelder ? Kan de gjøre dette ?
Zzyzx Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Har de sagt at du ikke får kvittering hvis du betaler kontant hos dem?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Du kan jo selvsagt få en kvittering, ser ikke helt problemet. Hvorfor må du ha dokumentasjon på dette beløpet?
mousepad Skrevet 22. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2011 Du kan jo selvsagt få en kvittering, ser ikke helt problemet. Hvorfor må du ha dokumentasjon på dette beløpet? For å kunne dokumentere i ettertid hva som er betalt .
Moscato Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Du får jo kvittering, som er dokumentasjon god nok
mousepad Skrevet 22. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2011 Du får jo kvittering, som er dokumentasjon god nok det spørs hva som står på kvitteringen det ?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #7 Skrevet 22. september 2011 Du får be om å få en spesifisert kvittering da. Tror du så ille om folk, at de sakl prøve å lure deg for 154 kr flere ganger?
Zzyzx Skrevet 22. september 2011 #8 Skrevet 22. september 2011 Det er fullt mulig at de ikke kan sende deg en faktura fordi de ikke har systemer for det, men en kvittering er ikke vanskelig. Enten så får du det automatisk når du betaler, eller så er det bare å få dem til å skrive en, for hånd om nødvendig.
mousepad Skrevet 22. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2011 Det er fullt mulig at de ikke kan sende deg en faktura fordi de ikke har systemer for det, men en kvittering er ikke vanskelig. Enten så får du det automatisk når du betaler, eller så er det bare å få dem til å skrive en, for hånd om nødvendig. Ja , det er jo en mulighet .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå