Gå til innhold

Hva har dere på dere på byen nå som de begynner å bli kaldt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenter, hva har dere på dere på byen nå som de begynner å bli kaldt? Legg gjerne meg bilder for å vise.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

http://www.hm.com/no/dressingroom/LADIES?aid=93839-A#Nr=4294966557 noe alla sånn p høsten. På vinteren er blazeren byttet ut med den dunjakke som går til midten av lårene eller kortere.

bildet kom ikke opp. men gjerne mørkeblåe jeans, brune høy støvletter, en hvit singlet som går rett nedenfor bukseligningen, en litt røft smykke, litt mørk sminke, men ikke for mørk (snakker da om markerte øyne), løst hår (synes det varmer bedre),en stilig klokke (som veier opp for en vanlig hvit topp), en blazer som matcher de brune støvlettene, er det kaldere blir det en dunjakke som går til lårene eller kortere.

Endret av lille-lure
Skrevet

hvis det er veldig kaldt; stilongs under tightsen/buksa, og langarma genser.

om vinteren blir det gjerne en stygg boblejakke jeg har. Jeg har andre jakker, men boblejakka er varmest :P det ser litt jalla ut men jeg orker ikke fryse.

Skrevet

De fleste jenter som skal på byen her hvor eg bur går i det samme året rundt. Kort kjole, tynn strømpebukse og høge hæler. På vinteren bruker de gjerne ei kåpe eller jakke i tillegg. Skjønner ikkje hvordan de overlever..

Eg bruker tjukk strømpebukse/stilongs under buksa, ullsokker/leggvarmere, ein god og varm genser over ein langermet topp og gjerne ei jakke over den igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...