AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #1 Skrevet 22. september 2011 Vet ikke om jeg plasserte denne tråden på riktig sted, men jeg tar sjansen! Jeg skal ta tatovering nå om ikke så lenge. Jeg skal ha den på ca samme sted som denne. Det jeg lurte på, er om det gjør vondt å ta tatovering på et slikt sted? Jeg er forberedt på at det kan bli ubehagelig, men kan det bli ordentlig vondt liksom? Hva kan det sammenlignes med? Vil en slik tatovering bli stygg om jeg går opp eller ned i vekt? Jeg har en spiseforstyrrelse og pga den svinger vekta mi ganske mye.
Fluffe Skrevet 22. september 2011 #2 Skrevet 22. september 2011 Der det er mye bein er det vondt å tattovere har jeg hørt.
Gjest *Røyskatt* Skrevet 22. september 2011 #3 Skrevet 22. september 2011 Jeg har også hørt at jo tynnere du er der du tatoveres, jo vondere er det. Jeg har selv tatovering på overarmen, og det kjentes nesten ikke.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #4 Skrevet 22. september 2011 Er det så mye bein der da? Kan man begynne å blø når man tar tatovering?
Jellybean78 Skrevet 22. september 2011 #5 Skrevet 22. september 2011 Er det så mye bein der da? Kan man begynne å blø når man tar tatovering? Ja,du må nok regne med litt,blir nok ikke så mye når det er så lite som på bildet.Når det kommer til smerte er det der nok ikke rare greiene.Finns plasser på kroppen din som er MYE verre,tro meg..... been there,done that.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #6 Skrevet 22. september 2011 Ja,du må nok regne med litt,blir nok ikke så mye når det er så lite som på bildet.Når det kommer til smerte er det der nok ikke rare greiene.Finns plasser på kroppen din som er MYE verre,tro meg..... been there,done that. Det går helt sikkert mye bedre enn det jeg selv tror, men er likevel litt småengstelig. Det er fortsatt en ting jeg lurer på - vil en slik tatovering forandre seg ved vektforandringer?
Gjest otrivin Skrevet 22. september 2011 #7 Skrevet 22. september 2011 Jeg har en stor en som er for det meste på bein. Syns det kilte mest, men var litt ubehagelig når ha lagde den ENE linjen. Altså, det kjentes ut som å skjære seg på ostehøvel/kniv/barberblad elns For å si det sånn, det er vondere og drive med selvskading Så det går nok helt fint Har aldri sett noen som ikke har blødd etterpå, og det kommer også litt blekk ut. Man kan gjerne "svette" ut blekk og slikt første natten man sover og. Tviler på at det er så mye problem med vekten et sånt sted, det er jo som regel mage/lår/rumpe osv det går utover. Ikke rygg. Man får ikke fettballer der hehe.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #8 Skrevet 22. september 2011 Eg har ein relativt stor tatovering der og det var faktisk jævlig vondt. Har fleire tatoveringer, men den der var den verste og eg følte meg rett og slett fysisk dårlig etterpå (eg såg visstnok ikkje heilt god ut heller), men det var muligens fordi ryggen min føltes som om den sto i brann etter spriten. Gruer meg veldig til å måtte inn for runde 2 når eg skal fylle i det som mangler og rette opp litt der linjene er svake. Og eg gruer meg til eg glemmer hvordan smerten var og innbiller meg at det skal gå greit med fleire tatoveringer på ryggen :gjeiper: Det er vondt å tatovere på bein og der det er nerver (det sies at ribbein og oppå foten er de verste stedene å tatovere mtp. smerte). Så, ja, smerte må du regne med om du vil ha tatovering på ein slik plass, spesielt om du er veldig "beinete".
Gjest otrivin Skrevet 22. september 2011 #9 Skrevet 22. september 2011 Eg har ein relativt stor tatovering der og det var faktisk jævlig vondt. Har fleire tatoveringer, men den der var den verste og eg følte meg rett og slett fysisk dårlig etterpå (eg såg visstnok ikkje heilt god ut heller), men det var muligens fordi ryggen min føltes som om den sto i brann etter spriten. Gruer meg veldig til å måtte inn for runde 2 når eg skal fylle i det som mangler og rette opp litt der linjene er svake. Og eg gruer meg til eg glemmer hvordan smerten var og innbiller meg at det skal gå greit med fleire tatoveringer på ryggen :gjeiper: Det er vondt å tatovere på bein og der det er nerver (det sies at ribbein og oppå foten er de verste stedene å tatovere mtp. smerte). Så, ja, smerte må du regne med om du vil ha tatovering på ein slik plass, spesielt om du er veldig "beinete". Det kommer jo helt an på smerteterskel. Det som gjelder for deg gjelder ikke for alle. Jeg er kjempebeinete og syns det kilte for det meste (har skrevet over), så det er jo ikke sikkert TS har samme mening som deg.
Lunivere Skrevet 22. september 2011 #10 Skrevet 22. september 2011 Jeg tok nylig en tatovering på håndleddet, en plass der jeg hadde fått hørt at det skulle være helt forjævlig vondt. Jeg kjente null og niks, det bare kilte litt. Jeg har også ganske tynne håndledd. Alt kommer an på smerteterskelen din.
Gjest Kim Skrevet 22. september 2011 #11 Skrevet 22. september 2011 En sånn liten skribling som det der går fort unna, tror du klarer det fint.
Kajal Skrevet 23. september 2011 #12 Skrevet 23. september 2011 Hvis du skal ta den sånn at deler av den er ut på skulderbladene kan det gjøre litt vondt. Ellers har jeg selv en i midten øverst på ryggen, det gjorde ikke særlig vondt, og jeg er en pyse av rang. Den plasseringen der er vel en av de som minst påvirkes av vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå