Gå til innhold

Hvem har kjørt over meg?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

Det føles som om jeg er blitt overkjørt av en lastebil...

Merkelig.... Jeg lurer VIRKELIG på hva jeg har bedrevet i natt, for hele kroppen føles som etter en treningsøkt med altfor tunge vekter... Ryggen verker, nakken verker, armen verker, og selvsagt også hodet.

I går hadde jeg et lite uhell på glatta, men det gikk bra. Jeg mistet fotfestet og seilte ned en liten bakke på rygg. Selvsagt tok jeg meg for med hendene, men overlevde (bortsett fra såret stolthet).

Men muligens fikk ryggen seg en trøkk, jeg har vondt helt nederst ved halebeinet, noe jeg til tider har hatt før. Håper det ikke utarter seg slik at jeg ikke klarer å sitte.

Så: der fikk jeg klaget fra meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars Etheral! Mitt beste tips er: sett deg ned i go'sofaen, tull et varmt teppe rundt deg, les en god bok, spis noe snadder og KOOOS deg! Da pleier sånne "overkjørt"symptomer sakte, men sikkert å forsvinne...

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hmm, kan det være sykdom? DET hadde jeg ikke tenkt på ;) Jeg som hadde så gode intensjoner på artikkelskrivefronten denne uka. Har skrevet nesten 8 sider siden i går morges...

Men hjemme har jeg liggende helt urørt The Piano Tuner av Daniel Mason, og så er det vel kommet nytt nummer av Det Nye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert influensa ja,slik begyndte det med meg også,før jeg fikk høg feber..ikke noe serlig..

Får håpe du blir kjapt bra igjen da.. :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

:o

Det lurte jeg også på i går, Ethereal - var "støl" i hele ryggplata, i nakken og i hodet.

Og jeg har virkelig ikke trent. :ler:

Influensa? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, det der hørtes ikke godt ut! Enten det er influensa eller "bare" det at du er litt mørbanka, så får du ta godt vare på deg selv! Bli fort bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Nåja, vet ikke helt, egentlig...:(

Ikke fullt så mørbanket som i går, men fortsatt hodepine, og nakken og ryggen er stiv. Forsøkte å sove litt lenger i dag, men var allikevel oppe kl 0900. Får håpe jeg får utrettet litt i det minste, siden jeg har lurt meg avsted til kontoret.

Forhåpentligvis ikke influensa, siden jeg skal på julebord på lørdag :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

Ethereal: god bedring!

Jeg ligger til sengs, og det startet med det samme som du hadde, men vi får håpe at du er mer motstandsdyktig enn meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Lekeball,jeg BURDE ligget i senga, med musikk og god bok. Her får jeg ikke gjort noe som helst, og jeg har gitt meg selv en liten deadline på fredag...

Søvn er nok det eneste som hjelper.

God bedring til deg, forresten! Hvis du har energi, tar jeg gjerne en mail :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være influensa ja, men jeg har hørt at den slår deg ut ganske raskt.

Jeg hadde lignende smerter med min ulykke i sommer. Kaller det ulykke jeg da(mannen min mobber meg slik..). Ivertfall jeg skulle tøyse med sønnen vår med å kaste meg i bølgene, problemet var at det var veldig lang grunnet der jeg kasta meg, og dermed fikk jeg et skikkelig slag i halebein/hofte. Jeg var helt utslått i 2-3 dager med hodepine, nakkestive og ryggvondt. Skikkelig uggent.

Dine smerter/ubehag kan nok ha en sammenheng med ditt lille uhell.

Iverfall god bedring :D

Er så glad du er til, har fått utrolig fine tips på skjønnhets fronten. Er blitt så pen atte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

@Pussy Galore: Takk for rosen :) Selv om jeg kan kverulere til tider.. Jeg blir bare så lett engasjert, og har meninger om alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

ikke se i silikontråden inne på velvære :roll:

Mine favorittemaer er nok spesielt sosial urettferdighet, politikk, religion og filosofi.

Skulle ønske jobben/studiene mine engasjerte meg like mye.

NÅ skal jeg skrive ferdig det h.. avsnittet!

Forresten synes jeg du virker fornuftig og oppegående selv også. Til tross for at vi ikke er enige i alt og ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke se i silikontråden inne på velvære :roll:

:ler: Din luring, selvfølgelig måtte jeg inn å sjekke, er så nyskjerrig. Synest innlegget ditt var bra jeg. Du er jo så forbanna saklig hele tiden *et kompeliment*, i motsetning til mange andre her på KG som lar seg vippe over pinnen(meg inkludert :oops: )

Vi drar ikke diskusjonen videre her(får sikkert mulighet i andre tråder :wink: ). Beina på jorda og sunne holdninger + en jævel på Velvære trådene, jeg er helt imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...